رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
  • کد خبر : ۹۶۹۸
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از آموزشگاه هاي خيري در حال ساخت شهرستان

بازديد فرماندار بافق از آموزشگاه هاي خيري در حال ساخت شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه رئيس آموزش و پرورش از روند اجرایی 3 پروژه خيري آموزشي در شهرستان بازديد كرد. سيد مهدي طلايي مقدم ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خيرين مدرسه ساز در راستای ایجاد کانونهای علم و دانش و امر مقدس مدرسه سازی، خواستار توجه خیرین مدرسه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه رئيس آموزش و پرورش از روند اجرایی 3 پروژه خيري آموزشي در شهرستان بازديد كرد.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خيرين مدرسه ساز در راستای ایجاد کانونهای علم و دانش و امر مقدس مدرسه سازی، خواستار توجه خیرین مدرسه ساز به مشارکت بیشتر در ساخت مراکز آموزشی در شهرستان بافق شد.

وی در بازديد از سه آموزشگاه خيري خادميان ، ابراهيمي و معظمي اظهار امیدواری كرد :امیدوارم اجرا و اتمام این پروژه ها زمینه آغاز حرکت های جدیدی در احداث مدارس خیری توسط خيريان در شهرستان باشد.

رئيس اداره آموزش و پرورش بافق در اين بازديد گفت : با اتمام اين سه آموزشگاه بيش از 700 دانش آموز در 28 كلاس درس مشغول به تحصيل خواهند شد.

در ادامه فرماندار بافق با حضور در پروژه در حال احداث مجتمع آموزشي – ورزشي دانش آموزي بافق ضمن ابراز خرسندی از میزان پیشرفت پروژه درحال ساخت، از تلاشها و زحمات صورت گرفته تقدیرنمود.

گفتني است در اين بازديد فرماندار بافق مبلغي بالغ بر يك ميليارد و 200 ميليون ريال براي گاز رساني مدارس ، بهسازي و ترميم محوطه مدارس و بخش خيري كمك و مساعدت كرد.

IMG_1928 IMG_1939 IMG_1955 IMG_1964 IMG_1965 IMG_1969 IMG_1975

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده