رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
  • کد خبر : ۹۷۱۳
  • چاپ خبر : جلسه شوراي اداري شهرستان بافق تشكيل شد

جلسه شوراي اداري شهرستان بافق تشكيل شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه شوراي اداري بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و مديران ادارات و دسنگاههاي اجرايي در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. امام جمعه بافق در اين نشست با قدرداني از زحمات و تلاش هاي تيم مذاكره كننده هسته اي ايران وحدت و همدلي […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه شوراي اداري بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و مديران ادارات و دسنگاههاي اجرايي در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين نشست با قدرداني از زحمات و تلاش هاي تيم مذاكره كننده هسته اي ايران وحدت و همدلي را زمينه پيشبرد اهداف و پيشرفت در جامعه دانست و اظهارداشت: مسئولان بايد با وفاق و همدلي و عمل به دستورات و منويات مقام معظم رهبري و با تحقق شعار امسال بتوانند در راستاي حل مشكلات بيش از پيش گام بر دارند.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني در ادامه بر ضرورت اطلاع رساني درست و دقيق از سوي رسانه هاي شهرستان تاكيد كرد و گفت: سايت هاي خبري شهرستان مباحث و موضوعات را سليقه اي انتشار ندهند و موضوعات و اخبار را همانگونه كه مطرح مي شود منعكس كنند.

فرماندار بافق در اين جلسه ضمن تبريك به مناسبت موفقيت هاي تيم مذاكره كننده هسته اي ايران در مذاكرات اخير با گروه 1+5 اظهارداشت: موفقيت تيم مذاكره كننده در مذاكرات وين بار ديگر پشتكار و غيرت فرزندان دلير، شجاع و مدبر ايران را نشان داد و برگ زرين ديگري در تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي به ثبت رسانيد

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه به ارائه گزارشي از پيشرفت پروژه هاي عمراني و توسعه اي شهرستان پرداخت و گفت : پيگيري تكميل قطعه سوم بزرگراه يزد – بافق ، كلنگ زني بيمارستان 96 تختخوابي ، احداث صنايع جوار معدني و جوار فولادي ، احداث پلي كلينيك تامين اجتماعي و گاز رساني به شهرستان از جمله مواردي است كه در راس كارهاي فرمانداري و ادارات مربوطه قرار گرفته است.

وي در بخش از سخنان خود به پروژه پلي كلينيك تامين اجتماعي اشاره كرد و گفت : ساختمان پلي كلينيك در مرداد سال گذشته توسط وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي به زمين زده شد كه با پيگيري و تلاش بي وقفه اميدواريم زودتر از موعد مقرر به بهره برداري برسد.

طلايي مقدم با اشاره به 43 كيلومتر پاياني بزرگراه يزد – بافق گفت : زير سازي و ابنيه 43 كيلومتر باقي مانده بصورت پيماني و توسط سه شركت يزد كوير – راهسازي ايران- حامي كوير در دست اجرا است كه حدود 80 درصد زير سازي تكميل شده است.

فرماندار بافق با اشاره به پيگيري هاي بعمل آمده در خصوص برگزاري مناقصه آسفالت بزرگراه يزد – بافق و مسير فعلي گفت : مناقصه روسازي و آسفالت 43 كيلومتر باقي مانده از مسير بزرگراه يزد – بافق منتشر شده و مناقصه ي روسازي و آسفالت 30 كيلومتر از مسير موجود توسط سازمان همياري هاي شهرداري هاي استان يزد قرار داد بسته شد.

در ادامه مديران ادارات گاز ، شبكه بهداشت و درمان ، اورژانس 115 ، آموزش و پرورش و شهرداري به ارائه گزارش عملكرد و فعاليتهاي خود در سال جاري پرداختند.

IMG_2056 IMG_2057 IMG_2058

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده