رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر : ۹۷۵۲۴
  • چاپ خبر : دستگیری ۹ نفر سارق و خریدار اموال مسروقه در بافق

دستگیری ۹ نفر سارق و خریدار اموال مسروقه در بافق

ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ مرکزی بافق طی ۴ عملیات ۹ نفر سارق و خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: ماموران کلانتری و پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهرستان اقدامات لازم […]

ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ مرکزی بافق طی ۴ عملیات ۹ نفر سارق و خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: ماموران کلانتری و پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهرستان اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

سرگرد طولابی نژاد تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با اقدامات پلیسی و در ۴ عملیات جداگانه ۴ نفر سارق و ۵ نفر خریداران اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان اموالی از قبیل ۱۰ تن خوراک دام، وسایل منزل، مدارک هویتی و سرقت وسایل یک شرکت را انجام داده و جهت فروش در اختیار ۵ نفر مالخر قرار داده بودند که همگی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران و اعتراف سارقان، اموال مسروقه کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد و متهمان نیز روانه زندان مرکزی یزد شدند.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده