رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
  • کد خبر : ۹۷۵۳۹
  • چاپ خبر : نقش موثر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیشگیری از جرم با انجام مسئولیت های اجتماعی
رئیس دادگستری بافق:

نقش موثر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیشگیری از جرم با انجام مسئولیت های اجتماعی

دهقان شوازی در دیدار رضا فلاح مبارکه خواهان مساعدت و همکاری شرکت سنگ آهن در بحث پیشگیری از جرم شد و افزود:  شرکت سنگ آهن با 6 هزار نفز نیرو و خانواده های آنان بیش از 50 درصد شهرستان را حمایت می کند و با انجام مسئولیت های اجتماعی می تواند در این زمینه نقش […]

دهقان شوازی در دیدار رضا فلاح مبارکه خواهان مساعدت و همکاری شرکت سنگ آهن در بحث پیشگیری از جرم شد و افزود:  شرکت سنگ آهن با 6 هزار نفز نیرو و خانواده های آنان بیش از 50 درصد شهرستان را حمایت می کند و با انجام مسئولیت های اجتماعی می تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به همراه حیدری مدیر حوزه مدیرعامل، فخری بافقی مدیر روابط عمومی و رضایی مسئول حراست به مناسبت هفته قوه قضاییه صبح امروز با حضور در دادگستری شهرستان ضمن خداقوت،این هفته را به رئیس،دادستان و پرسنل خدوم این مجموعه تبریک گفت.

رضا فلاح مبارکه در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر با اشاره به اینکه شرکت سنگ آهن با 6 هزار نفر پرسنل و خانواده های آنان بخش عمده ای از شهرستان را پوشش می دهد و به لحاظ اقدامات حقوقی ارتباط مستقیمی با دستگاه قضایی نیز دارد،از رئیس دادگستری خواست با توجه به همکاری متقابل دو مجموعه همچون گذشته پرونده ها با دقت و سرعت پیگیری و انجام گیرد.

وی با اعلام آمادگی بر هرگونه همکاری با دادگستری شهرستان در راستای مسئولیت های اجتماعی،بیان کرد: با توجه به حجم پرونده های مربوط به مسائل خانواده در دادگاه ، شرکت سنگ آهن با برخورداری از مرکز مشاوره و برگزاری جلسات تحکیم بنیان خانواده می تواند در این زمینه همکاری نماید و کمک به حل اختلافات خانوادگی و پیشگیری از آن کند.

سپس دهقان شوازی رئیس دادگستری شهرستان بافق ضمن خوش آمدگویی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با بیان اینکه مجموعه سنگ آهن یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی شهرستان است،گفت: حل مشکلات کارگران بخش عمده ای از پرونده های دادگاه را کم می کند.

وی خواهان مساعدت و همکاری شرکت سنگ آهن در بحث پیشگیری از جرم شد و افزود:  شرکت سنگ آهن با 6 هزار نفز نیرو است و خانواده های آنان بیش از 50 درصد شهرستان را حمایت می کند و با انجام مسئولیت های اجتماعی می تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.

در ادامه چمران بهارلویی دادستان عمومی و انقلاب بافق در بحث پیشگیری از وقوع جرم به بیان مواردی که از سوی دستگاه قضایی دنبال می شود پرداخت و پیرامون فعالیت نماینده حقوقی شرکت های صنعتی معدنی بیان کرد: با توجه به حجم کار و تراکنش مالی بالا در مجموعه ها باید شخصیت حقوقی قوی و به روز روی کار آید تا در کوچکترین مواردی که حقی زائل می شود آن را پیگیری کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه شهرک آهنشهر از فضای سبز بسیار خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیت و فضا برای ایجاد نشاط در مردم به دور از هنجارشکنی استفاده کرد،از مدیرعامل شرکت خواست در این زمینه همکاری نماید.

بهارلویی در بحث حوادث کارگری نیز بیان کرد: دادگستری ضمن تذکر به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی،انتظار دارد نواقص نیز برطرف و استاندارد سازی شود.

وی در ادامه پیرامون موضوعات خام فروشی،قراردادهای پیمانکاری،محیط زیست و استانداردهای جاده ای مطالبی را بیان کرد.

در ادامه مدیر حوزه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با اهدای شاخه گل از پرسنل قوه قضاییه تجلیل نمودند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده