رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر : ۹۷۸۶
  • چاپ خبر : فرماندار بافق از داروخانه تخصصي در حال احداث هلال احمر بازديد كرد

فرماندار بافق از داروخانه تخصصي در حال احداث هلال احمر بازديد كرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان از پروژه داروخانه هلال احمر كه در حال احداث مي باشد بازديد كرد . فرماندار بافق در حاشيه اين بازديد با اشاره به اينكه شهرستان از يك داروخانه تخصصي محروم بود گفت : با توجه به ضرورت راه‌اندازی داروخانه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان از پروژه داروخانه هلال احمر كه در حال احداث مي باشد بازديد كرد .

فرماندار بافق در حاشيه اين بازديد با اشاره به اينكه شهرستان از يك داروخانه تخصصي محروم بود گفت : با توجه به ضرورت راه‌اندازی داروخانه تاکنون پیگیری‌های زیادی انجام‌شده است كه خوشبختانه با رويكرد دولت تدبير و اميد و موافقت مسئولان استان اين مهم به سرانجام رسيد.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود: در صورت احداث و راه اندازي این داروخانه در این شهرستان دسترسی بیماران برای دریافت داروهاي خاص آسان‌تر می‌شود، ضمن آنکه بیماران و خانواده‌های آنان نیز از رفاه بیشتری به لحاظ طی بعد مسافت کمتر به مركز استان برخوردار خواهند شد.

وی با برشمردن گوشه‌هایی از مشکلات بیماران نیازمند و صعب العلاج، بر ضرورت احداث داروخانه تخصصي جمعیت هلال‌احمر در شهرستان بافق تاکید کرد.

گفتني است داروخانه تخصصي هلال احمر شهرستان بافق در زميني به مساحت 700 متر مربع با زير بناي بيش از 800 متر مربع در سه طبقه جنب جمعيت هلال احمر شهرستان احداث خواهد شد.

IMG_1984 IMG_1982

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده