رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
  • کد خبر : ۹۸۱۳۳
  • چاپ خبر : علت جابجایی ساختمان بازنشستگی کمبود فضا جهت استقرار همکاران بهداری و بهداشت شرکت است
رئیس امور بازنشستگی منطقه بافق:

علت جابجایی ساختمان بازنشستگی کمبود فضا جهت استقرار همکاران بهداری و بهداشت شرکت است

رئیس امور بازنشستگی منطقه بافق در خصوص علت جابجایی ساختمان این امور گفت: علت اصلی کمبود فضا جهت استقرار همکاران بهداری و بهداشت شرکت جهت تائید نسخ بهداشتی بازنشستگان بود. به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به جابجایی اداره بازنشستگی بافق و نارضایتی برخی از بازنشستگان در این خصوص ، خبرنگار ما با مراجعه به […]

رئیس امور بازنشستگی منطقه بافق در خصوص علت جابجایی ساختمان این امور گفت: علت اصلی کمبود فضا جهت استقرار همکاران بهداری و بهداشت شرکت جهت تائید نسخ بهداشتی بازنشستگان بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ با توجه به جابجایی اداره بازنشستگی بافق و نارضایتی برخی از بازنشستگان در این خصوص ، خبرنگار ما با مراجعه به این اداره جویای علت این امر شد.

جواد حبیبیان بافقی رئیس امور بازنشستگی عنوان کرد: بازنشستگان سرمایه های نهفته شرکت هستند و تکریم ایشان از اولویت های ما می باشد.

وی در خصوص نقل مکان به ساختمان جدید بیان کرد: علت اصلی جابجایی کمبود فضا جهت استقرار همکاران بهداری و بهداشت شرکت جهت تائید نسخ بهداشتی بازنشستگان بود.

حبیبیان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن بر خدمت رسانی هرچه بهتر به بازنشستگان و خانواده های آنان و بُعد مسافت دفتر بازنشستگی تا بهداری آهنشهر برای بازنشستگان و کهولت سن آنان و مراجعه در فصل سرما و گرما که امری دشوار است، استقرار همکاران بهداری در ساختمان امور جهت سهولت این قشر خدوم در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول در پایان از زحمات و حمایت های بی شائبه فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن،میرزائی معاونت منابع انسانی و غلامرضا پور مدیر تشکر و قدردانی کرد.

لازم بذکر است، آدرس جدید ساختمان بازنشستگی به نشانی “خیابان وحشی بافقی ، جنب میدان شهداء ، طبقه فوقانی بانک ملت” می باشد.

گفتنی است، ساختمان فوق دارای آسانسور جهت جابجایی بازنشستگان و مراجعین محترم می باشد و به مدت یک ماه است نیروی خدمات جهت راهنمایی در آسانسور مستقر می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده