رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
  • کد خبر : ۹۸۱۴۶
  • چاپ خبر : پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی ابلاغی از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان

پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی ابلاغی از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان

به دلیل عدم رعایت تذکرات بازرسین دامپزشکی و با هدف رعایت اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا اخیرا ۲ واحد صنفی در شهرستان بافق پلمپ شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در حال حاضر با توجه به اهمیت حفظ زنجیره سلامت فراورده های خام دامی در سطح توزیع و شرایط بهداشتی عرضه، بازدید از […]

به دلیل عدم رعایت تذکرات بازرسین دامپزشکی و با هدف رعایت اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با شیوع کرونا اخیرا ۲ واحد صنفی در شهرستان بافق پلمپ شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در حال حاضر با توجه به اهمیت حفظ زنجیره سلامت فراورده های خام دامی در سطح توزیع و شرایط بهداشتی عرضه، بازدید از رستوران ها، کشتارگاه، قصابی ها و مرغ و ماهی فروشی ها در سطح شهرستان با نظارت بیشتر بازرسان دامپزشکی  انجام می گردد و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد. وجود تخلفات بهداشتی فراوان و عدم توجه متصدی به توصیه های بازرسان دامپزشکی، واحدهای  مذکور پس از اجرای مراحل قانونی، با دستور دادستان محترم و با همکاری پلیس اماکن پلمپ گردید و ادامه فعالیت این واحد ها تنها در صورت رفع نواقص بهداشتی امکانپذیر خواهد بود.

شایان ذکر است به منظور تضمین امنیت غذایی و حفظ زنجیره سلامت همشهریان عزیز و با هدف مبارزه با شیوع کرونا، در اسفند ماه دستور العملهای مربوط به ارتقای کیفی فراورده های خام دامی و موارد بهداشتی به همه واحدها ابلاغ شده و همچنان نظارت بر  انجام پروتکلهای بهداشتی ابلاغی مانند: ممنوعیت قطعه بندی و فراوری بر روی گوشت سفید و چرخ نمودن گوشت قرمز در قصابی ها حتی در حضور مشتری، جلوگیری از هرگونه تجمعات غیرضرور و رعایت موازین بهداشت فردی توسط متصدی واحد برقرار است.

لذا تمامی واحدها موظف به همکاری با بازرسان دامپزشکی در این خصوص می باشند.

در پایان از همشهریان عزیز تقاضا میگردد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه عرضه فراورده های خام دامی (گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم مرغ، شیر و …) با سامانه پاسخگویی دامپزشکی ۱۲۱۵ و یا تلفن ۳۲۴۳۷۳۱۲ تماس حاصل فرمایند.

(دامپزشکی در خدمت سلامت و امنیت غذایی جامعه)

شبکه دامپزشکی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده