رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
  • کد خبر : ۹۸۶۵
  • چاپ خبر : برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در بافق

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداري شهرستان بافق ؛ همزمان با روز فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي خیرین شهرستان بافق با حضور سبز و پربرکت خود در جشن گلریزان، با دستان پرمهر خود وسعت بخشندگی را در این ضیافت به نمایش گذاشتند. در این مراسم معنوی که در زورخانه مالك اشتر بافق برگزار شد، امام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداري شهرستان بافق ؛ همزمان با روز فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي خیرین شهرستان بافق با حضور سبز و پربرکت خود در جشن گلریزان، با دستان پرمهر خود وسعت بخشندگی را در این ضیافت به نمایش گذاشتند.

در این مراسم معنوی که در زورخانه مالك اشتر بافق برگزار شد، امام جمعه و فرماندار بافق ، معاون مدير كل اداره زندانهاي استان ، مدير عامل ستاد ديه استان يزد و جمعي از مسئولان و خیران و نیکوکاران شهرستان بافق گردهم آمده بودند تا هرکس به اندازه وسع و توان خود در این کار خیرخواهانه مشارکت کند و چشم انتظاری خانواده‌های آنان را از پشت میله‌های زندان به پایان برساند.

مدیرعامل ستاد دیه  استان یزد در حاشیه این مراسم گفت : هفتمین جشن گلریزان در بافق برگزار کردیم که تا قبل از این جشن 600میلیون تومان برای آزادی زندانیان توسط خیران استان جمع آوری شد .

افشون افزود: در حال حاضر در استان یکصدو یازده محکوم مالی داریم که برای آزادی این تعداد یکصد و چهل میلیارد ریال نیاز است .

وی بیان داشت : در شهرستان بافق از ابتدای سال 91تاکنون 5محکوم مالی آزاد شده اند که برای آزادی این محکومان 140میلیون تومان هزینه شده است .

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر هم دو محکوم مالی در بافق داریم که برای آزادی انان بیش از 400میلیون تومان نیاز است که با برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته صلح و سازش وشورای حل اختلاف زمینه آزادی آنان فراهم می شود.

فرماندار بافق ضمن تبريك روز فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي ، شهرستان بافق را نمادي از شجاعت و مردانگي دانست و گفت : به همت خیران بافقی مبلغ یک میلیارد و 700میلیون ریال در بافق جمع آوری شد که برای آزادی زندانیان در بافق اختصاص یافت .

طلایی مقدم افزود: این کمک ها بیشتر توسط شرکت های معدنی و صنعتی ، اصناف و بازاریان ، شورای اسلامی و خیران بافقی جمع آوری شده است .

در این جشن امام جمعه بافق هم  خیر و برکت در مال را نتیجه دستگیری و کمک به نیازمندان دانست و آن را از عمق و غنای فرهنگ اصیل اسلامی عنوان کرد.

6m73_img_3296 9iew_img_3329 fo01_img_3299 jj6_img_3342

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده