رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
  • کد خبر : ۹۸۸۸
  • چاپ خبر : ضرورت تامين خوراك مورد نياز كارخانجات جوار معدني از جمله ذوب روي بافق از معادن داخلي

ضرورت تامين خوراك مورد نياز كارخانجات جوار معدني از جمله ذوب روي بافق از معادن داخلي

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق به اتفاق كارشناسان فرمانداري و رييس اداره صنعت ، معدن و تجارت از واحدهاي مختلف مجتمع ذوب روي بافق بازديد كرد. سيد مهدي طلايي مقدم در حاشيه اين بازديد با حضور در جمع كاركنان اين كارخانه با قدرداني از زحمات و تلاش هاي كارگران و مديران اين […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق به اتفاق كارشناسان فرمانداري و رييس اداره صنعت ، معدن و تجارت از واحدهاي مختلف مجتمع ذوب روي بافق بازديد كرد.

سيد مهدي طلايي مقدم در حاشيه اين بازديد با حضور در جمع كاركنان اين كارخانه با قدرداني از زحمات و تلاش هاي كارگران و مديران اين مجموعه گفت: همانطور كه حيات اقتصادي كشور ما به نفت و فرآورده هاي نفتي وابسته است حيات در شهرستان بافق نيز به معادن اين منطقه بستگي دارد كه بايد با تلاش و كوشش و توجه ويژه زمينه ايجاد و رونق مجموعه هاي جوار معدني را در اين منطقه فراهم شود.

وي در ادامه به چهار محور اصلي سند توسعه شهرستان بافق اشاره كرد و بيان داشت: ايجاد ، تكميل و راه اندازي صنايع جوار معدني يكي از مهمترين موضوعات و محورهاي اصلي سند توسعه بافق مي باشد.

طلايي مقدم جلوگيري از خام فروشي را يكي از مهمترين محورهاي برنامه ششم توسعه اقتصادي كشور كه اخيرا از سوي مقام معظم رهبري ابلاغ شده است،بيان كرد و اظهارداشت:يكي از رموز فعاليت ها و محورهاي اصلي در برنامه ششم توسعه اقتصادي كشور فرآوري مواد خام و معدني و جلوگيري از خام فروشي كشور مي باشد.

فرماندار بافق همچنين مهمترين شرط توسعه اشتغال و مبارزه با بيكاري و ايجاد ارزش افزوده و رونق اقتصادي در جامعه را جلو گيري از خام فروشي عنوان كرد و گفت: ما با بايد با فراهم كردن زمينه ايجاد و توسعه صنايع جوار معدني و تبديلي در كشور از خروج ارز جلوگيري كنيم تا زمينه ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي در جامعه فراهم شود.

وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود پيرامون مشكلات و كمبود هاي مجتمع ذوب روي بافق از جمله تامين خوراك توسط شركت معادن كوشك بافق و تسهيلات توسعه اي اين مجموعه قول مساعدت و پيگيري داد.

محمد مهدي فقيه خراساني ، مدير عامل مجتمع ذوب روي بافق در ديدار با فرماندار بافق در خصوص توسعه و نو آوري و به روز رساني ماشين آلات و برنامه هاي توسعه مجتمع مواردي را اعلام كرد.

گفتني است مجتمع ذوب روي بافق با ظرفيت 30 هزار تن در سال و با اشتغال بيش از 400 نفر به صورت مستقيم در كيلومتر 60 جاده بافق – يزد واقع شده است.

IMG_3428 IMG_3486 IMG_3562

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده