رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر : ۹۸۹۷۹
  • چاپ خبر : تشکر و قدردانی هیات فوتبال شهرستان بافق از مدیر عامل شرکت سنگ آهن

تشکر و قدردانی هیات فوتبال شهرستان بافق از مدیر عامل شرکت سنگ آهن

به گزارش آفتاب بافق؛ هیات فوتبال شهرستان بافق در پیامی از توجه مدیر عامل شرکت سنگ آهن به امر ورزش و اجرای پروژه های ورزشی و مساعدت این شرکت در راستای توسعه و رشد ورزش شهرستان تشکر و قدردانی کردند. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی « چه بسیار فرق است میان […]

به گزارش آفتاب بافق؛ هیات فوتبال شهرستان بافق در پیامی از توجه مدیر عامل شرکت سنگ آهن به امر ورزش و اجرای پروژه های ورزشی و مساعدت این شرکت در راستای توسعه و رشد ورزش شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

« چه بسیار فرق است میان کاری که لذتش برود و گناهش بماند و کاری که رنجش برود و اجرش اندوخته شود »

رسول اکرم (ص)

بردار بزرگوار جناب آقای مهندس فلاح

مدیرعامل محترم شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

یقیناَ توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان ، مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این شهر قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند. لذا بر خود وظیفه می دانم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از عنایات و توجه حضرتعالی به امر توسعه ورزش قهرمانی و اجرای پروژه های ورزشی و همچنین مساعدت های انجام شده توسط آن شرکت محترم جهت فراهم نمودن زمینه توسعه و رشد ورزش درشهرستان بافق قدردانی نماییم. سلامتی وموفقیت روزافزونتان را ازدرگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.

روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده