رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر : ۹۸۹۸۲
  • چاپ خبر : تقدیر مدیر عامل شرکت سنگ آهن از بازنشسته این مجموعه در راستای آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد

تقدیر مدیر عامل شرکت سنگ آهن از بازنشسته این مجموعه در راستای آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد

  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از اقدام خداپسندانه بازنشسته این مجموعه در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر و تجلیل کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ چه بسیار کودکانی که مدت زیادی است از حسرت دوری پدر زانوی غم در بغل گرفته‌اند و رنج بسیاری را تحمل می‌کنند و هر شب […]

 

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از اقدام خداپسندانه بازنشسته این مجموعه در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ چه بسیار کودکانی که مدت زیادی است از حسرت دوری پدر زانوی غم در بغل گرفته‌اند و رنج بسیاری را تحمل می‌کنند و هر شب با امید اینکه شاید فردا پدرشان به خانه باز گردد سر بر بالین می‌گذارند.

حسین خاتمی بازنشسته شرکت سنگ آهن که چند ماهی است همسر خود را از دست داده است، به نیت قربانی برای همسر مرحوم خود گوساله ای خریداری می کند و آن را پرورش می دهد تا در روز عید قربان قربانی کند، اما در عملی خداپسندانه اقدام به فروش گوساله می کند و چراغ امیدی در دل‌های خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد روشن می کند، تا چشمان منتظر کودکانی که به دست سخاوتمند مهربانانی افرادی چون او دوخته اند با کمک‌ خود و دیگر اعضای خانواده اش زمینه‌ساز آزادی چند زندانی را فراهم می کند و شادی را به خانواده‌های آنان هدیه می کند.

رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن در راستای این اقدام خداپسندانه توسط بازنشسته مجموعه خود صبح امروز به همراه میرزایی معاون منابع انسانی، مدیر حوزه مدیر عامل و مدیر روابط عمومی با حضور در منزل حسین خاتمی از وی تجلیل کرد.

فلاح مبارکه با اظهار خرسندی از اقدام بازنشسته این مجموعه آن را مایه ی افتخار دانست و گفت: امیدواریم این امر خداپسندانه در بین مردم فرهنگ سازی شود و شادی عید را با گره گشایی از مشکلات دیگران به ویژه نیازمندان و زندانیان جرائم غیر عمد گره بزنیم تا باقیات الصاحاتی ماندگار بر جای بگذاریم.

حسین خاتمی بازنشسته واحد تاسیسات شرکت سنگ آهن ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از حضور مدیرعامل شرکت و همراهان وی بیان کرد: خوشحالم که سبب آزادی چند زندانی شده ام تا ثواب و رحمتی ماندگار برای شادی روح همسرم برجای بگذارم.

وی ادامه داد: طی پیشنهاد فرزندان و مشورت با یکدیگر این تصمیم گرفته شد و علاوه بر فروش گوساله مبلغی نیز جمع آوری شد که در مجموع 30 میلیون تومان شد و سپس موضوع را با موسسه خیریه مهرآوران و دادستان مطرح نمودیم که مورد استقبال  قرار گرفت و توانستیم در آستانه عید قربان چراغ امید را در دل چند خانواده زندانی جرائم غیر عمد کنیم.

 

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده