رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
  • کد خبر : ۹۹۰۰۲
  • چاپ خبر : همکاری شهرداری و میراث فرهنگی برای مرمت بناهای تاریخی بافق

همکاری شهرداری و میراث فرهنگی برای مرمت بناهای تاریخی بافق

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان از همکاری و مساعدت شهرداری با میراث فرهنگی در رابطه با مرمت و ایمن سازی بناهای تاریخی تقدیر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فاطمی با بیان اینکه بافق دارای جاذبه ها […]

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان از همکاری و مساعدت شهرداری با میراث فرهنگی در رابطه با مرمت و ایمن سازی بناهای تاریخی تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فاطمی با بیان اینکه بافق دارای جاذبه ها و ظرفیت های مناسبی در زمینه گردشگری می باشد عنوان کرد: متأسفانه در سالیان اخیر در زمینه معرفی جاذبه ها و هویت تاریخی شهرستان اقدامات موثری صورت نگرفته است.

 وی افزود:بافق با تعاملی که بین مسوولین برقرار شده توانست در سال های اخیر به تقویت صنعت گردشگری و معرفی جاذبه های منحصر بفرد موجود و همزمان با آن به شناسایی صنایع دستی و عرضه آن بپردازد.

او همچنین با اشاره به ثبت آثار غیرملموس با همکاری شهرداری عنوان کرد: در حال حاضر احداث و راه اندازی اقامتگاه های بومگردی در شهرستان نقطه عطفی برای حضور گردشگر در بافق را فراهم کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن ویروس کرونا ، گردشگری استان به روند قابل قبول گذشته بازگردد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده