رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
  • کد خبر : ۹۹۰۱۹
  • چاپ خبر : پیام مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن به مناسبت دهه امامت و ولایت / شادی عید را با گره گشایی از مشکلات دیگران به ویژه نیازمندان گره بزنیم

پیام مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن به مناسبت دهه امامت و ولایت / شادی عید را با گره گشایی از مشکلات دیگران به ویژه نیازمندان گره بزنیم

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی با تبریک دهه امامت و ولایت با توجه به آنکه این ایام با شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اجتماعی ناشی از آن مقارن شده است، گره گشایی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی با تبریک دهه امامت و ولایت با توجه به آنکه این ایام با شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اجتماعی ناشی از آن مقارن شده است، گره گشایی از مشکلات دیگران به ویژه نیازمندان را جلوه‌ ای زیبا و جایگزینی برای شادی های غدیری دانست.

در این پیام آمده است:

برگزاری مراسم حج نشانگر وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان اسلام و عید قربان مظهر عبودیت و بندگی انسان در برابر حضرت باریتعالی است اما امسال بدلیل ویروس کرونا و شیوع روزافزون این بیماری، مناسک حج متوقف شد و امکان برگزاری جشن ها و مراسم ها و دید بازدیدها امکان پذیر نیست،چرا که پیامدهای جبران ناپذیری بدنبال دارد و باید به برنامه‌هایی متناسب با شرایط ویروس کرونا همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت تا به خوبی پیام دهه ولایت و امامت را منتقل کنیم.

ایام نورانی دهه امامت و ولایت عید سعید قربان تا عید سعید غدیر فرصتی ارزشمند برای تبیین، تبلیغ و تشریح فلسفه غدیر، پیام غدیر، شخصیت امیرالمومنین (ع) ، امامت و ولایت، ترویج اسلام ناب و اشاعه فرهنگ علوی است.

این دهه نشان می‌دهد که بزرگترین عامل سعادت دنیا و آخرت پیروی از ولایت است. ولایت در جامعه اسلامی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و در طول نظام اسلامی، ملت مسلمان ما با پیروی از ولایت و پیام غدیر و تبعیت از رهبری به دستاوردهای بالایی رسیده‌اند.

اینجانب فرارسیدن دهم ذی الحجه روز عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمین جهان و به خصوص ملت ایران و مردم مومن و ولایتمدار شهر دارالشجاعه بافق و پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که به برکت این ایام هر چه سریعتر شاهد ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا از کشورعزیزمان باشیم.

شاد کردن دیگران از مستحبات غدیر است و میتوان با گره گشایی از مشکلات دیگران به ویژه نیازمندان در این ایام که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن ها و مراسم ها وجود ندارد، جایگزین شادی های غدیری باشد.

سید مصطفی فخری بافقی

مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده