رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
  • کد خبر : ۹۹۰۵۹
  • چاپ خبر : 850 بسته گوشت در روز عید قربان میان نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق:

850 بسته گوشت در روز عید قربان میان نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود

  قاسم طلایی مبارکه بیان کرد: به مناسبت عید قربان 850 بسته گوشت نذری و قربانی با نظم و دقت ویژه و با رعایت پروتکل بهداشتی برای توزیع میان نیازمندان شهرستان آماده شد. به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم طلایی مبارکه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق صبح امروز ضمن تبریک عید سعید قربان با […]

 

قاسم طلایی مبارکه بیان کرد: به مناسبت عید قربان 850 بسته گوشت نذری و قربانی با نظم و دقت ویژه و با رعایت پروتکل بهداشتی برای توزیع میان نیازمندان شهرستان آماده شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم طلایی مبارکه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق صبح امروز ضمن تبریک عید سعید قربان با بیان اینکه به همت خیرین،مسئولین و مردم نوعدوست شهرستان 2 رأس گاو و چند رأس گوسفند برای توزیع گوشت نذری به نیازمندان و فقراء خریداری شد،افزود: 850 بسته گوشت نذری و قربانی با نظم و دقت ویژه و با رعایت پروتکل بهداشتی برای توزیع میان نیازمندان شهرستان آماده شده است.

وی خاطر نشان کرد: همان‌طور که می دانیم کرونا در پیک دوم با شدت سرایت بیشتری اوج گرفته و به همین علت با همت کارشناسان بهداشت و همکاری دامپزشکی و کشتارگاه‌ طرح قربانی و ذبح شرعی با برنامه ریزی دقیق برای تحویل گوشت سالم به نیازمندان انجام گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بافق رشد کمکهای مردمی در روز عید قربان را 6 برابر اعلام کرد و از مشارکت خیران،مسئولین و مردم شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

خبر: ن.رادمنش

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده