رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر : ۹۹۰۷۴
  • چاپ خبر : بارگذاری تدریس علوم آموزگار بافقی در کانال محتوای برنامه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش

بارگذاری تدریس علوم آموزگار بافقی در کانال محتوای برنامه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش

بارها شنیده ایم که معلم بودن یک هنر است ، هنری که اگر با جسارت و خلاقیت همراه و همسو شود  میتواند پلی باشد به سمت تجلی و ظهور جلوه ی معلمی. به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا سالک آموزگار پایه چهارم دبستان قرآنی خیری معظمی(شهید اکرمی)، یکی از معلمینی که همواره به دنبال امر یادگیری […]

بارها شنیده ایم که معلم بودن یک هنر است ، هنری که اگر با جسارت و خلاقیت همراه و همسو شود  میتواند پلی باشد به سمت تجلی و ظهور جلوه ی معلمی.

به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا سالک آموزگار پایه چهارم دبستان قرآنی خیری معظمی(شهید اکرمی)، یکی از معلمینی که همواره به دنبال امر یادگیری و یاددهی بوده و بارها تجربیات و علاقه مندی های فرا رشته ای خود را با همکاران به اشتراک گذاشته است . وی از سال 85 وارد سیستم آموزشی و از سال94 به صورت نیروی حق التدریس مشغول به تدریس در مقطع ابتدایی بوده و در سال 98-99 نیز به عنوان مدرس درس علوم در دوره ی دوم مقطع ابتدایی فعالیت داشته است.

این آموزگار توانا مانند سایر همکاران خود با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و راه اندازی برنامه ی شاد آموزش را تعطیل نکرده و در این زمینه نیز فعالیت های بسیار خوبی را از خود نشان داده است . موفقیت اخیر این معلم سخت کوش و خلاق ، بارگذاری تدریس درس علوم پایه پنجم وی در کانال محتوای شبکه ی شاد وزارت آموزش و پرورش می باشد که این موضوع نمونه ای از توانایی های علمی و بیانی آموزگاران شهرستان به شمار می رود .

آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن عرض تبریک موفقیت های این آموزگار خلاق ، آرزوی درخشش هرچه بیشتر تمامی فرهنگیان را در عرصه های آموزشی و فرهنگی از خداوند متعال مسئلت می نماید.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده