رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
  • کد خبر : ۹۹۷۱۹
  • چاپ خبر : توزیع سبد کالای غذایی بین مددجویان کمیته امداد از امروز 23 مرداد

توزیع سبد کالای غذایی بین مددجویان کمیته امداد از امروز 23 مرداد

  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) بافق از ارائه سبد کالا به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: ارائه سبد غذایی به خانواده‌های تحت حمایت از امروز 23 مردادماه آغاز می‌شود. به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم طلایی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب با بیان اینکه به کلیه […]

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) بافق از ارائه سبد کالا به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: ارائه سبد غذایی به خانواده‌های تحت حمایت از امروز 23 مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم طلایی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب با بیان اینکه به کلیه مددجویان عادی و تبصره 14 تحت پوشش این نهاد سبد کالای غذایی اختصاص یافته است،گفت: این سبد کالا شامل برنج،روغن و مرغ منجمد است  که مددجویان در شهر از امروز سه شنبه تا 28 مرداد ماه از طریق فروشگاه‌ه زنجیره‌ای بافق می‌توانند با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، سبد کالای خود را دریافت کنند.

وی در خصوص ارائه اقلام سبد غذایی در مناطق روستایی بیان کرد: مددجویان روستایی از 28 مرداد تا 3 شهریور ماه فرصت دارند به فروشگاه رفاه بافق مراجعه و سبد کالای حمایتی خود را با ارائه کارت امداد ولایت و کارت ملی سرپرست خانوار دریافت کنند.

گفتنی است؛ این سبد کالا به کلیه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان بافق اختصاص یافته است.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده