رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
  • کد خبر : ۱۰۲۷۹
  • چاپ خبر : ديدار استاندار يزد و مسئولان شهرستان بافق با معاون اول رييس جمهور

ديدار استاندار يزد و مسئولان شهرستان بافق با معاون اول رييس جمهور

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛در اولين روز از هفته دولت استاندار يزد ،امام جمعه و فرماندار بافق به منظور ديدار با اسحاق جهانگيري معاون اول رياست جمهوري جهت پيگيري مسائل مرتبط با شهرستان درتهران ديدار كردند. فرماندار بافق در اين خصوص گفت: اين ديدار كه در محل دفتر معاون اول رياست جمهوري شكل گرفت […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛در اولين روز از هفته دولت استاندار يزد ،امام جمعه و فرماندار بافق به منظور ديدار با اسحاق جهانگيري معاون اول رياست جمهوري جهت پيگيري مسائل مرتبط با شهرستان درتهران ديدار كردند.
فرماندار بافق در اين خصوص گفت: اين ديدار كه در محل دفتر معاون اول رياست جمهوري شكل گرفت اعضا ضمن تشكر از جهانگيري به لحاظ دستورات مهمي كه در سال 93 پيرامون توقف واگذاري 28.5 درصد از سهام شركت سنگ آهن مركزي و جلب نظر مسئولان استان در شهرستان دادند، از وي دعوت نمودند تا به استان يزد و شهرستان بافق سفر نمايند.
سيد مهدي طلايي مقدم افزود:در ادامه جلسه مسائل و مشكلات سرمايه گذاران به ويژه سرمايه گذاران بخش صنايع جوار معدني از جمله صدور پروانه ، تامين خوراك و همچنين كمك به بخش هاي توليدي و صنعتي با هدف افزايش اشتغال و ادامه روند خدمات دولت از بخشهاي مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وي ادامه داد: در پايان اين نشست جهانگيري ضمن ابراز خرسندي از ملاقات صورت گرفته و با توجه به اشرافيت كاملي كه نسبت به مسائل و مشكلات به ويژه بخش صنعت و صنايع جوار معدني دارند ، حمايت دولت از اين بخش را اعلام نموده و گفت: هدف و برنامه دولت تبديل مواد معدني خام به كالاي فرآوري شده با هدف ايجاد اشتغال و افزايش سهم ارزش افزوده بيان نموده و همچنين در خصوص سفر به استان يزد و شهرستان بافق در برنامه كاري خود لحاظ خواهند نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده