رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
  • کد خبر : ۱۳۰۶۳۶
  • چاپ خبر : روستای باقرآباد معطر به عطر لاله زهرایی شد / تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در بافق +تصاویر

روستای باقرآباد معطر به عطر لاله زهرایی شد / تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در بافق +تصاویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر یک تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بافق تشییع و در روستای باقرآباد به خاک سپرده شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در آخرین روزهای پاییز،شهر بافق با حضور پیکرمطهر دلاورمرد دوران دفاع مقدس  بهار را تجربه می‌کند؛ […]

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر یک تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بافق تشییع و در روستای باقرآباد به خاک سپرده شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در آخرین روزهای پاییز،شهر بافق با حضور پیکرمطهر دلاورمرد دوران دفاع مقدس  بهار را تجربه می‌کند؛ لاله‌ زهرایی که برای حفظ خاک این سرزمین تا پای جان ایستاد و شهد شیرین شهادت را نوشید تا ذره ای از خاک مقدس سرزمینش به دست دشمن نیفتد؛ جوان مردی که خود را سپر بلا کرد تا خدشه‌ای به آرامش مردم وارد نشود که البته جاودانه شدن و شهادت مزد این مجاهدت است.

هوای شهر لبریز از عطر گل‌ لاله است و پیکر مطهر شهید گمنام با افتخار بر روی دستان مردم شهید پرور بافق از مقابل بسیج تا امامزاده عبدالله (ع) تشییع شد و سپس پیکر مطهر به صورت خودرویی تا روستای تراب آباد تشییع شد.

مردم شهید پرور روستای تراب آباد با دیدن تابوت‌‌شهید خود را به اطراف تابوت رسانده و در غم بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه(س) و فرزندش اشک ماتم ریختند و به عزاداری پرداختند و شهید را بر روی دستان خود تا روستای باقرآباد تشییع و در جایگاه ابدی اش به خاک سپردند.

امروز مردم شهر دارالشجاعه بافق با حضور و استقبال باشکوه خود بار دیگر با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

گفتنی است؛ این شهید والامقام در عملیات‌ خیبر در سن 38 سالگی به شهادت رسیده است که پیکر او پس از سالها در جزیره مجنون در عملیات تفحص رویت شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده