رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
  • کد خبر : ۱۲۹۸۵۶
  • چاپ خبر : شکوه  13 آبان در دیار دارالشجاعه / گام‌های استوار بافقی ها در مسیر استکبارستیزی + تصاویر

شکوه 13 آبان در دیار دارالشجاعه / گام‌های استوار بافقی ها در مسیر استکبارستیزی + تصاویر

 مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم، دانشجویان و […]

 مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد.

یوم الله ١٣ آبان امسال با شعار ” نظم نو جهانی با نسل آرمانی” و محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن اعلام برائت خود از استکبار جهانی و جنایت های ظالمانه مزدورانشان،حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی و اقدامات جنایتکارانه آنان نشان دادند.

مردم انقلابی، ولایت‌مدار و استکبارستیز بافق با حضور قاطع خود و پیمودن مسیر میدان شهدا تا امامزاده عبدالله (ع) و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل،وحدت و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند.

اجرای سرود،به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل،سخنرانی و قرائت قطعنامه از جمله برنامه های یوم الله 13 آبان بود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده