رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
  • کد خبر : ۱۲۹۹۱۰
  • چاپ خبر : عملکرد ما در تاریخ باشگاه بی نظیر است / رونمایی از سند توسعه باشگاه آهن طی 2 ماه آینده / معرفی 9 ملی پوش در سطح کشور و عرصه بین المللی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن :

عملکرد ما در تاریخ باشگاه بی نظیر است / رونمایی از سند توسعه باشگاه آهن طی 2 ماه آینده / معرفی 9 ملی پوش در سطح کشور و عرصه بین المللی

منصوریان با بیان اینکه سند توسعه باشگاه با مجموعه دانشگاه خوارزمی که از اساتید و مشاوران برتر کشور هستند،برنامه ریزی شده است،افزود: 70 درصد کار انجام گرفته است که با اعلام نظر مدیرعامل شرکت و پیشنهادات نهایی طی 2 ماه آینده رونمایی خواهد شد که در بازه 5 و 10 ساله خواهد بود. به گزارش […]

منصوریان با بیان اینکه سند توسعه باشگاه با مجموعه دانشگاه خوارزمی که از اساتید و مشاوران برتر کشور هستند،برنامه ریزی شده است،افزود: 70 درصد کار انجام گرفته است که با اعلام نظر مدیرعامل شرکت و پیشنهادات نهایی طی 2 ماه آینده رونمایی خواهد شد که در بازه 5 و 10 ساله خواهد بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق با منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن عصر روز گذشته برگزار شد.

منصوریان در این نشست گزارشی از عملکرد باشگاه از سال 1401 تا کنون در راستای پیشرفت ورزشکاران و زیر ساخت های ورزشی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه استعداد های ورزشی بسیاری در شهرستان بافق وجود دارد،اظهار کرد: با زیر ساخت های خوبی که از گذشته و در چند سال اخیر توسط شرکت سنگ آهن و باشگاه انجام گرفته اکنون شرایط بسیار خوبی برای درخشش ورزشکاران در سطح ملی فراهم شده است.

9 ملی پوش در سطح کشور و حتی عرصه بین المللی معرفی شدند

مدیرعامل باشگاه آهن تعداد ملی پوشانی که در سطح کشور و حتی عرصه بین المللی معرفی شدند را 9 نفر اعلام کرد و گفت: در رشته تیراندازی با کمان مبینا فلاح برای اولین بار توانست در مسابقات یونیور سیاد جهان شرکت نماید و افتخار آفرینی کند. همچنین به عنوان اولین بانوی ملی پوش تیراندازی با کمان برای بازی های المپیک آسیایی هانگژو انتخاب شد و نفر اول رنکینگ قرار گرفت و اعزام شد.

وی ادامه داد: در رشته هندبال بانوان نیز 3 ملی پوش نوجوان داریم و محدثه شعبانی در مسابقات آسیایی سال گذشته مقابل تیم کره یک پنالتی گرفت که بسیار خوش درخشید و فیلم این پنالتی نیز در فضای مجازی منتشر شد. در پسران نیز همین اتفاق افتاده است.

نگاه ما از ابتدای کار به همه رشته های ورزشی نگاه آکادمی بوده است

منصوریان نگاه خود از ابتدای کار آکادمی عنوان کرد و افزود: در بحث فوتبال بسیاری تصور می کنند هیچ گونه برنامه ریزی در این زمینه نیست در حالی که بیشترین هزینه و تعداد مربی در سطح استان را در این رشته داریم. با توجه به آنکه فوتبال در دنیا و کشورها به عنوان رشته ورزشی پرطرفدار شناخته شده است،ما بر این اساس سرمایه گذاری کردیم. اکنون نیز در لیگ 3 فوتبال بزرگسالان بازی ها در اصفهان آغاز شده است.

وی در بحث فوتبال با بیان اینکه کار از پایه مدارس آغاز و تا آکادمی انجام می گیرد، گفت:  بزرگترین آکادمی فوتبال استان با بالاترین تعداد مربی برای شرکت سنگ آهن است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن یکی از مشکلات فوتبال طی چند سال گذشته را زمین عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه در شهرستان به جز زمین فوتبال ورزشگاه تختی زمین دیگری نداریم که جز زمین چمن امکانات دیگری ندارد و نیمکت،کانکس و تجهیزات از باشگاه آهن آورده شد و متاسفانه هنوز این مجموعه تکمیل نیست.

تبدیل ورزشگاه شهدا به دهکده ورزشی

وی با اعلام تبدیل ورزشگاه شهدا به دهکده ورزشی گفت: در ورزشگاه شهدا کارهای قرارداد با پیمانکاران مختلف انجام گرفته و برنامه ریزی برای قرار گرفتن در طرح توسعه احداث دهکده ورزشی صورت گرفت. تلاش داریم تا ورزشگاه را به استادیوم ورزشی 10 هزار نفره با بهترین چمن و امکانات روز دنیا تبدیل کنیم. در کنار آن نیر یک سالن بین المللی و سالن اختصاصی ژیمناستیک نیز خواهیم داشت.

منصوریان دو و میدانی را از رشته های مغفول مانده دانست که برای این موضوع نیز برنامه ریزی شده است.

رونمایی از سند توسعه باشگاه آهن طی 2 ماه آینده

وی با بیان اینکه سند توسعه باشگاه با مجموعه دانشگاه خوارزمی که از اساتید و مشاوران برتر کشور هستند،برنامه ریزی شده است،افزود: 70 درصد کار انجام گرفته است که با اعلام نظر مدیرعامل شرکت و پیشنهادات نهایی طی 2 ماه آینده رونمایی خواهد شد که در بازه 5 و 10 ساله خواهد بود.

خرید 5 میلیارد ریال البسه و لوازم ورزشی توسط باشگاه آهن و تحویل به تمام مدارس شهرستان

مدیرعامل باشگاه آهن در ادامه سخنان خود در خصوص کمک های ورزشی که در سطح شهرستان شده است،عنوان کرد: از سال گذشته طی جلساتی با اداره آموزش و پرورش اعلام نمودیم بصورت کارشناسی و تخصصی از تمامی مدارس بازدید خواهیم کرد و حدود 5 میلیارد ریال البسه و لوازم ورزشی خریداری و به تمام مدارس شهرستان تحویل دادیم.

وی با بیان اینکه تمام مسابقات درون مدرسه ای را با هزینه داوری برگزار نمودیم،گفت: در تمام مسابقاتی که تیم های مدارس به عنوان تیم منتخب به استان و کشور اعزام شدند، باشگاه آهن هزینه البسه و سرویس ایاب و ذهاب را متقبل شد اما متاسفانه هیچ گونه اطلاع رسانی توسط آموزش و پرورش انجام گرفت.

منصوری با اشاره به زیر ساخت های بسیاری خوبی که توسط باشگاه برای آموزش و پرورش انجام گرفته است،اظهار داشت: براساس طرح شهید سلیمانی مقرر شد 5 زمین چمن مصنوعی توسط آموزش و پرورش ایجاد شود که این موضوع با باشگاه آهن مطرح و توافق شد براساس نظر ما زیر ساخت ها انجام گیرد و چمن بر عهده آموزش و پرورش یا بالعکس باشد. با مساعدت باشگاه آن زمین چمن شهید صدوقی مبارکه،زیر ساخت هنرستان شهید باهنر شامل زیرسازی،بلوک و پنس،زیر سازی مدرسه حجاب و چمن آموزشگاه شهید دهستانی انجام گرفت.

وی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی آموزشگاه 7 تیر به مدت 2 سال توسط باشگاه اجاره و در اختیار هیئت کاراته شهرستان قرار دادیم.

کمک700 میلیون تومان باشگاه آهن برای خرید تجهیزات ورزشی مدارس در سال 1402

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن با بیان اینکه امسال نیز طی برنامه ریزی با هیئت مدیره باشگاه مبلغ 700 میلیون تومان برای خرید تجهیزات ورزشی مدارس اختصاص داده ایم،افزود: همچنین با توجه به آنکه مدارس ابتدایی هنوز مربی ورزش ندارند،مصوب کردیم 20 مربی ورزش از باشگاه به عنوان معلم ورزش در مقاطع ابتدایی پر جمعیت حضور داشته باشند و استعدادیابی در بین آنان نیز انجام گیرد و حق الزحمه آمربیان توسط باشگاه پرداخت شود.

یک میلیارد تومان در سال 1401 به هیئت های ورزشی کمک کردیم

وی در بحث هیئت های ورزش شهرستان و اداره ورزش و جوانان بافق نیز بیان کرد: در سال گذشته یک میلیارد تومان به هیئت های ورزشی کمک کردیم که بیش از 300 میلیون تومان پرداخت و مابقی سرویس ایاب و ذهاب برای اعزام به مسابقات پرداخت شده است.

خبر : م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده