رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
  • کد خبر : ۱۳۲۰۸۳
  • چاپ خبر : اجتماع بزرگ مردم بافق در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اجتماع بزرگ مردم بافق در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مردم ولایتمدار بافق در حمایت از اقدام سپاه پاسداران و تنبیه رژیم صهیونیستی، درب ورودی امام زاده عبدالله علیه السلام این شهر تجمع کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ بدنبال حمله سپاه پاسداران به اهدافی در سرزمینهای اشغالی، مردم شهر بافق از ساعت ۱۷:۳۰ امروز ۲۶ فروردین ماه درب ورودی امامزاده عبدالله علیه السلام این شهر […]

مردم ولایتمدار بافق در حمایت از اقدام سپاه پاسداران و تنبیه رژیم صهیونیستی، درب ورودی امام زاده عبدالله علیه السلام این شهر تجمع کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ بدنبال حمله سپاه پاسداران به اهدافی در سرزمینهای اشغالی، مردم شهر بافق از ساعت ۱۷:۳۰ امروز ۲۶ فروردین ماه درب ورودی امامزاده عبدالله علیه السلام این شهر جمع شدند تا حمایت خود از این اقدام را اعلام کرده و خوشحالی خود بابت تنبیه این رژیم سفاک را ابراز کنند.

این اقدام مقتدرانه سپاه در پاسخ به حمله رژیم جعلی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد و تجمع‌کنندگان ضمن تایید این اقدام، علاوه بر اعلام حمایت خود از سپاه و نیروهای مسلح کشور، حمایت همه جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین بویژه غزه را فریاد زدند.

تجمع‌کنندگان شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و شادی خود را از حملات نیروهای سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری بسیج

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده