رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
  • کد خبر : ۱۳۲۲۷۴
  • چاپ خبر : رونق شرکت سنگ آهن با بررسی مطالبات به حق و رفع دغدغه کارگران
امام جمعه بافق؛

رونق شرکت سنگ آهن با بررسی مطالبات به حق و رفع دغدغه کارگران

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با کارگران شرکت سنگ آهن گفت: شرکت سنگ آهن اگر هوای کارگر را بیشتر از گذشته داشته باشد و دغدغه،مشکلات،مطالبات و خواسته های آنان را بررسی کند و براساس خواسته های به حق آنان عمل کند،دل کارگران شاد و سبب رونق مجموعه می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان […]

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با کارگران شرکت سنگ آهن گفت: شرکت سنگ آهن اگر هوای کارگر را بیشتر از گذشته داشته باشد و دغدغه،مشکلات،مطالبات و خواسته های آنان را بررسی کند و براساس خواسته های به حق آنان عمل کند،دل کارگران شاد و سبب رونق مجموعه می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با روز جهانی کار و کارگر،امام جمعه بافق به همراه فرماندار،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری،رئیس شورای شهر،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در قسمت های مختلف مجموعه سنگ آهن مرکزی از زحمات کارگران تجلیل کردند.

امام جمعه بافق با حضور در پیت معدن چغارت طی سخنانی کوتاه ضمن تبریک روز کار و کارگر به همه تلاشگران عرصه کار و کارگری گفت: کوهی که اکنون تبدیل به چاله ای شده و میلیون ها تن سنگ و باطله از آن خارج شده است همه در اثر زحمات شما کارگران و پدرانتان بوده و هر آنچه داریم مدیون شما هستیم.

وی افزود: اگر بتوانیم دل کارگری را شاد نگه داریم تمامی مجموعه شاد خواهد شد. اگر مشکل کارگر حل و آینده آن تضمین شود،آینده شرکت نیز تضمین می شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: شرکت سنگ آهن اگر هوای کارگر را بیشتر از گذشته داشته باشد و دغدغه،مشکلات،مطالبات و خواسته های آنان را بررسی کند و براساس خواسته های به حق آنان عمل کند دل کارگران شاد خواهد شد و این سبب رونق مجموعه می شود.

گفتنی است در حاشیه این برنامه خانواده‌های کارگران نمونه هر بخش با حضور خود از زحمات همسران خود قدردانی کردند.

خبر: م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده