رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۱۳۲۲۲۱
  • چاپ خبر : دیدار فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج کارگری و کارخانجات با امام جمعه بافق +تصاویر

دیدار فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج کارگری و کارخانجات با امام جمعه بافق +تصاویر

همزمان با هفته کار و کارگر،جمعی از فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج کارگری و کارخانجات حوزه حضرت امام خمینی (ره) با امام جمعه بافق دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته کار و کارگری، سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به همراه نوری رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از […]

همزمان با هفته کار و کارگر،جمعی از فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج کارگری و کارخانجات حوزه حضرت امام خمینی (ره) با امام جمعه بافق دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته کار و کارگری، سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به همراه نوری رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از بسیجیان حوزه بسیج کارگری و کارخانجات حوزه حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بافق دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه بافق در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهدای کارگر بیان کرد: اگر‌کسی بخواهد در وادی سیر و سلوک پیشرفت کند تا زمانی که اذن حضرت زهرا سلام الله علیها نباشد نمی تواند قدمی بردارد،این حرف علما و بزرگان است.

وی در تاکید صحبت های خود گفت: حتی شهدای ما هم سربند یا زهرا را انتخاب میکردند و بدانید رمز یا زهرا یعنی اجازه حضرت برای شهادت،بنابراین پله اول برای مقامات چه مقام شهادت و سعادت،شرط آن اذن حضرت زهرا سلام‌ االه علیها است و می طلبد بسیجیان در هر عرصه و قشری که هستند این ارتباط را با حضرت زهرا برقرار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خصوص جایگاه و مقام کارگران زحمتکش بیان داشت: جایگاه کارگران در انقلاب ما خیلی بالاست که ولی خدا نیز دست کارگر را میبوسد و تمام آرامش این ملک و فلک به برکت وجود چنین امامی است که وقتی به کارگری میرسد خم میشود و دست کارگر را میبوسد.

منبع: روابط عمومی نهادامامت جمعه شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده