رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
  • کد خبر : ۱۰۳۶۴
  • چاپ خبر : جلسه شوراي اداري بافق برگزار شد

جلسه شوراي اداري بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه شورای اداری بافق همزمان با هفته دولت، با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان ادارات ، ارگان ها و نهاد هاي مختلف اين شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. فرماندار بافق در این جلسه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه شورای اداری بافق همزمان با هفته دولت، با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان ادارات ، ارگان ها و نهاد هاي مختلف اين شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
فرماندار بافق در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته دولت، از دیدار استاندار یزد و مسئولان بافق با معاون اول رئیس جمهور سخن گفت و بیان داشت: در ملاقاتی که با ایشان داشتیم در خصوص کارخانه های جوار معدنی، تامین خوراک آن ها، سرمایه گذاری در بافق و … صحبت هایی به میان آمد.
سید مهدی طلایی مقدم ادامه داد: در این دیدار آقای جهانگیری قول های مساعدی دادند که امیدواریم برایند و نتايج آن ها برای مردم شهرستان مفید باشد.
وی پس از ارائه توضیحات کلی در خصوص پروژه های افتتاح شده هفته دولت در بافق، از تک تک مسئولان این شهرستان بخاطر پرکار و پرتلاش بودن، قدردانی کرد.
امام جمعه بافق هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به یک روایت از ائمه اطهار گفت: دوست انسان عقل و دشمن او جهل و نادانی است.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در ادامه سخنان کوتاه خود افزود: تدبیر زیرمجموعه اندیشه است و با اندیشه انسان می تواند تدبیر داشته باشد و در زندگی موفق شود.
همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در این جلسه بیان کرد: مایه خرسندی است که با وجود تنگناهای مالی، یک پویایی مطلوب در سطح پروژه های شهرستان، استان و کشور می بینیم.
محمد علی طالبی گفت: در این مدت هیچگاه حرکت رو به آینده شهرستان بافق و استان متوقف نشد و در برخی اوقات از سرعت بیشتر از حد انتظار برخوردار بود.
وی اذعان کرد: به نظر بنده مهمترین کار که در طول دو سال گذشته انجام شده، بازگشت عقلانیت به مدیریت اجرایی کشور بود که در سایه همین اتفاق شاهد هستیم تدبیر در تمامی امور بالاخص در زمینه دیپلماسی خارجی بنحو احسن جواب داده است.
این مسئول بیان داشت: در این مدت اعتماد مردم به نظام بیشتر و فضا برای فعالیت های مختلف بازتر شده و شاهد رشد و نمو فعالیت های سازمان های مردم نهاد هستیم.
طالبی اذعان کرد: اکنون که فضای همدلی میان مردم و مسئولان بافق حاکم شده، فرصت مغتنمی برای توسعه اهداف درخشنده شهرستان است.
معاون سیاسی استاندار یزد در ادامه با اشاره به مهاجر پذیر شدن بافق در چشم انداز آینده، گفت: توسعه همه جانبه تنها با همراهی مردم میسر خواهد بود و نگاه متکی به یک صنعت خاص در شهرستان فرصت ظهور آنچه شایسته بافق است را می گیرد.
وی بر لزوم بکارگیری سرمایه های مردمی در بخش های مختلف (نه تنها در بخش معدن و صنعت) تاکید کرد و اظهار داشت: دغدغه همه ما باید آبادانی شهرستان باشد و در این راستا می بایست حساسیت ها و اختلافات را کنار گذاشته و برای آینده روشن بافق برنامه ریزی کنیم.
طالبی در پایان ضمن قدردانی از پیگیری های امام جمعه و فرماندار بافق در سطح استان و کشور، در پاسخ به درخواست فرماندار مبنی بر حضور رییس جمهوری در بافق (در سفر استانی)، گفت: مدیریت برنامه های سفر استانی هیئت دولت محترم بر دوش استان نیست اما قول می دهم شهرستان بافق در سفر استانی برنامه مطلوبی داشته باشد.

IMG_5521

IMG_5522

IMG_5524

IMG_5533

IMG_5534

IMG_5535

IMG_5540

IMG_5566

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده