رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر : ۱۰۵۹۵
  • چاپ خبر : اولین نشست کتاب خوان شهرستان بافق برگزار شد + تصاوير

اولین نشست کتاب خوان شهرستان بافق برگزار شد + تصاوير

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ یکصد و سی و دومین نشست کشوری و نخستین نشست كتابخوان بافق با هدف توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني به همت اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان بافق و با حضور "رقیه دوست فاطمی‌ها"مديركل كتابخانه هاي عمومي استان يزد ، "محمد علي دست افشان" مسئول انجمن خيرين كتابخانه ساز استان […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ یکصد و سی و دومین نشست کشوری و نخستین نشست كتابخوان بافق با هدف توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني به همت اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان بافق و با حضور "رقیه دوست فاطمی‌ها"مديركل كتابخانه هاي عمومي استان يزد ، "محمد علي دست افشان" مسئول انجمن خيرين كتابخانه ساز استان ، "سيد مهدي طلايي مقدم" فرماندار بافق و جمعي از فرهيختگان،كتابداران ، نويسندگان و علاقه مندان به عرصه كتاب و كتابخواني در سالن همایش‌های آهنشهر اين شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتداي اين نشست ضمن عرض خير مقدم به اهميت كتاب و كتابخواني در جامعه اشاره كرد و اظهارداشت:در فرائض ،احاديث و روايات ديني ما بر اهميت كتابخواني تاكيد شده است كه كمال و پيشرفت افراد جامعه در گرو گسترش فرهنگ كتابخواني و بهره گيري از كتاب در امور دانستند.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه كتاب را پلي بين نسل گذشته و نسل آينده عنوان و برضرورت گسترش فرهنگ كتابخواني در بين نوجوانان و خردسالان تاكيد كرد و افزود: بهترين زمان براي ايجاد فرهنگ كتابخواني در دوران كودكي و نوجواني افراد مي باشد كه مي تواند باعث ايجاد علاقه از همان دوران ابتدايي زندگي اشخاص شود.

در ادامه اين نشست افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذاشتند و خلاصه اي از كتاب هاي مورد نظر خود را بيان نمودند.

 گفتني است در حاشيه اين نشست نمايشگاه عكس "جليل زعيميان"هنرمند بافقي، با موضوع كتاب و كتابخواني برپا و در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته بود.

همچنين در پایان‌ نخستین نشست کتاب‌خوان شهرستان بافق، از معرفی‌کنندگان کتاب در این جلسه با اهداي لوح تقدير و هديه قدردانی شد.

 

 

IMG_7127 IMG_7137 IMG_7136 IMG_7123 IMG_7157 IMG_7169 IMG_7188 IMG_7095 IMG_7089 IMG_7105

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده