رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
  • کد خبر : ۱۱۱۰۴
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از چند روستاي بخش مركزي اين شهرستان

بازديد فرماندار بافق از چند روستاي بخش مركزي اين شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق به همراه بخشدار مركزي و روساي ادارات آب و فاضلاب روستايي ، جهاد كشاورزي و راه و شهرسازي اين شهرستان از چند روستاي بخش مركزي بافق بازديد و ازنزديك در جريان روند اجراي طرح هاي عمراني و توسعه اي اين روستاها قرار گرفت. سيد مهدي طلايي مقدم […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق به همراه بخشدار مركزي و روساي ادارات آب و فاضلاب روستايي ، جهاد كشاورزي و راه و شهرسازي اين شهرستان از چند روستاي بخش مركزي بافق بازديد و ازنزديك در جريان روند اجراي طرح هاي عمراني و توسعه اي اين روستاها قرار گرفت.
سيد مهدي طلايي مقدم در سفر يكروزه خود به روستاهاي بخش مركزي بافق از طرح هاي سالن چند منظوره ، بهسازي جاده و معابر روستايي ،تامين آب شرب بهداشتي، زيرساخت برق و آب رساني به روستا ها، پروژه هاي تفريحي و پارك ها و لوازم بازي ويژه كودكان ، تكميل و بهسازي اماكن فرهنگي و مذهبي و چندين طرح عمراني و توسعه اي بيش از ده روستاي اين بخش بازديد كرد و در مجموع مبلغي بالغ بر 4500 ميليون به اين طرح ها اختصاص داد.
گفتني است ديدار با خانواده شهيد حسين ابراهيمي ، اداي احترام به گلزار قبور مطهر شهدا و حضور در بين اهالي اين روستاها از جمله برنامه هاي اين سفر بود.

IMG_9140

IMG_9142

IMG_9152

IMG_9177

IMG_9182

IMG_9189

IMG_9206

IMG_9231

IMG_9253

IMG_9274

IMG_9278

IMG_9286

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده