رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
  • کد خبر : ۱۲۱۰۰
  • چاپ خبر : بیانیه بسیجیان و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی، در حضور پرشور امت حزب ا.. در راهپیمایی یوم ا… 22 بهمن

بیانیه بسیجیان و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی، در حضور پرشور امت حزب ا.. در راهپیمایی یوم ا… 22 بهمن

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت، بسیجیان و کارکنان شرکت سنگ آهن، همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد. لذا با صدور بیانه ای مردم شهید پرور شهرستان بافق را به این راهپیمایی باشکوه دعوت نموده. متن بیانه به شرح ذیل است. دهـه فجـر ؛ بر فجـرآفرینـان مبـارکبـاد راهپيمائي 22 […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت، بسیجیان و کارکنان شرکت سنگ آهن، همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد. لذا با صدور بیانه ای مردم شهید پرور شهرستان بافق را به این راهپیمایی باشکوه دعوت نموده. متن بیانه به شرح ذیل است.

دهـه فجـر ؛ بر فجـرآفرینـان مبـارکبـاد

راهپيمائي 22 بهمن نماد حضور مردم در پاسداري از ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام به عنوان اصلي ترين پشتوانه و سرمايه كشور است كه از يكسو موجب دلگرمي و نويدي براي دوستان نظام اسلامي است و از سوي ديگر توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي را خنثي خواهد نمود واین در حالی است که اسكتبار جهاني نيز تمام سعي و تلاش خود را به كار بسته است كه از تبديل شدن انقلاب اسلامي به الگويي مترقي و پيشرفته براي ساير كشورها به ويژه كشورهاي اسلامي جلوگيري به عمل آورد .
از اين رو با توجه به شرايط حساس كنوني و توطئه هاي گوناگون دشمنان انقلاب اسلامي و بي عدالتي ها و جنايات و ظلم هايي كه استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي نسبت به ملت هاي مظلوم انجام مي دهند، حضور مردم در راهپيمايي و برگزاري آن وظيفه اي انساني، ديني و ملي محسوب مي گردد كه نبايد از آن غفلت نمود و يا تأثيرات آن را ناديده گرفت .
لذا ما کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ اهن مرکزی ضمن گرامیداست سی و هفتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از شما مردم شهید پرور شهرستان بافق درخواست می نمائیم تا با حضور گسترده خود در این راهپیمائی باشکوه ، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام نموده و مُشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ظالمان بکویند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده