رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
  • کد خبر : ۱۲۲۴۸
  • چاپ خبر : بیانیه انتخاباتی شماره 1 “مجمع اصلاح‌طلبان شهرستان بافق”

بیانیه انتخاباتی شماره 1 “مجمع اصلاح‌طلبان شهرستان بافق”

در آستانه سی و هشتمین بهار آزادی و انقلاب شکوهمند ملت ایران، مردم بلند همت این سامان در معرض آزمونی دیگر برای تحقق شعار اصیل و اصلی انقلاب؛ یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قرار گرفته اند. هفتم اسفندماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در پیش رواست. مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق ضمن […]

در آستانه سی و هشتمین بهار آزادی و انقلاب شکوهمند ملت ایران، مردم بلند همت این سامان در معرض آزمونی دیگر برای تحقق شعار اصیل و اصلی انقلاب؛ یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.
هفتم اسفندماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در پیش رواست. مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور فعال و حداکثری در انتخابات، به این نکته توجه می دهد که راه هرگونه اصلاح در ساختار سیاسی کشور، فقط و فقط از طریق صندوق های رای گذشته و میسر خواهد شد.
در این هنگامه ی حساس، حوزه انتخابی بافق؛ بهاباد، مهریز، خاتم و ابرکوه در موقعیت بسیار سرنوشت سازی قرار گرفته است و پس از ریزش ها و رویش هایی که در جریان تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات صورت گرفت، اکنون از هر شهرستان این حوزه وسیع انتخاباتی، شخصیت های ارجمندی، خود و اندیشه های خویش را عرضه داشته و منتظر قضاوت و رای مردم نشسته اند. در شهرستان بافق نیز، چند تن در این رقابت حضور یافته اند.
مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق با نگاهی به گذشته و تحلیل شرایط و با اذعان به این نکته که در 35 سال گذشته از عمر مجالس اول تا نهم در جمهوری اسلامی ایران، حق شهرستانهای بافق و بهاباد و خاتم در این حوزه، به دلایل مختلف ادا نگردیده و مد نظر قرار نگرفته است، به این نتیجه رسید که تنها راه باقی مانده برای مردم عزیز این سه شهر، اجماع بر یک نامزد واحد است.
اصلاح طلبان بافق فرصت فراهم آمده را تاریخی قلمداد کرده و ضمن دعوت از نامزدهای عزیز این سه شهرستان، خواستار همفکری و هم رایی و سرانجام اجماع و وحدت نامزدها بر اساس یک مکانیزم مشخص و قابل قبول برای طرفین است و در این راه از هیچ کوششی برای نزدیک کردن نظرات، دریغ نخواهد کرد و آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی و حمایت از نامزد محترمی که برآیند اجماع صاحبنظران باشد، اعلام می دارد.
والسلام. بیستم و دوم/ بهمن ماه/ یکهزار و سیصد و نود چهار خورشیدی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده