رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
  • کد خبر : ۱۲۴۶۸
  • چاپ خبر : سکونت یا عدم سکونت خانواده فرماندار بافق

سکونت یا عدم سکونت خانواده فرماندار بافق

مطلبی تحت عنوان “خانه فرماندار بافق کدام طرف است” در یکی از سایت های خبری شهرستان ارائه شده و بگونه ای عدم سکونت فرماندار بافق در شهر بافق را مورد انتقاد قرار داده است. انتقاد به خودی خود امری پسندیده است ولی در صورتیکه که تنها با انگیزه های سیاسی مطرح می شود اندکی از […]

مطلبی تحت عنوان “خانه فرماندار بافق کدام طرف است” در یکی از سایت های خبری شهرستان ارائه شده و بگونه ای عدم سکونت فرماندار بافق در شهر بافق را مورد انتقاد قرار داده است.
انتقاد به خودی خود امری پسندیده است ولی در صورتیکه که تنها با انگیزه های سیاسی مطرح می شود اندکی از انصاف و جوانمردی فاصله می گیرد.
این باعث خوشحالی است که تنها دلیل برای انتقاد از فرماندار یک شهر، عدم سکونت خانواده او در آن شهر باشد چرا که سکونت یا عدم سکونت خانواده فرماندار ضرری به شهر نمی رساند و مهم حضور به موقع و فعال فرماندار در آن شهر می باشد. و مشخص است آن فرماندار در زمینه های اجرایی به قدری قوی عمل کرده است که منتقدان سیاسی دلیل دیگری برای انتقاد نداشته اند.
به نظر بنده اگر فرمانداری سختی رفت و آمد کیلومتر ها راه را با جان و دل تحمل کند و با این وجود عملکرد موفقی نیز داشته باشد ن تنها نباید مورد انتقاد قرار بگیرد، بلکه باید بخاطر این مسئولیت پذیری و سختی که تحمل کرده مورد تحسین قرار بگیرد.
آقای طلایی مقدم عزیز، این نکته را که ما همگان دوست داشتیم فردی بومی مسئولیت فرمانداری شهرمان را به عهده می گرفت از شما پنهان نمی کنیم ولی این امر دلیلی نمی شود که قدردان زحماتی که شما برای شهر ما کشیده‌اید نباشیم. انشالله که انتقادات سطحی دوستان ما خللی در راه و عزم شما برای آبادانی شهر بافق ایجاد نکند.
به امید ایرانی سبز و آباد
حامد فخاری زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده