رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
  • کد خبر : ۱۲۷۳۰
  • چاپ خبر : پردیس بافق باز هم شگفتی آفرید

پردیس بافق باز هم شگفتی آفرید

به گزارش آفتاب بافق؛ تیم فوتسال پردیس بافق در رده نوجوانان قهرمان مسابقات لیگ برتر استان شد و به مسابقات کشوری راه یافت. این بازیها با حضور سیزده تیم در دو گروه شش و هفت تیمی برگزار شد که پس از رقابت تیمهای اول و دوم نماینده یزد و نماینده تفت از گروه اول و […]

به گزارش آفتاب بافق؛ تیم فوتسال پردیس بافق در رده نوجوانان قهرمان مسابقات لیگ برتر استان شد و به مسابقات کشوری راه یافت.
این بازیها با حضور سیزده تیم در دو گروه شش و هفت تیمی برگزار شد که پس از رقابت تیمهای اول و دوم نماینده یزد و نماینده تفت از گروه اول و همچنین نماینده ابرکوه و پردیس بافق از گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.
پردیس بافق که رقابت سختی پیش رو داشت با نماینده یزد پس از چهل دقیقه جدال با نتیجه یک بر یک مساوی به رختکن رفت تا ضربات پنالتی برنده این دیدار را مشخص کند و توانست در ضربات پنالتی نماینده یزد را شکست دهد و به فینال راه یابد.
از طرف دیگر نماینده ابرکوه چهار بر سه نماینده تفت را شکست داد تا فینالیست بعدی مشخص شود
نماینده قدرتمند ابرکوه که پردیس بافق را در مراحل گروهی با نتیجه چهار بر سه شکست داده بود دوباره در فینال به هم رسيدند که این دیدار با هوش و ذکاوت بازیکنان و مربیان پردیس و طی یک بازی تاکتیکی و حساب شده توانستند با نتیجه پنج بر یک این تیم قدرتمند را شکست دهد و قهرمان این بازیها گردد و راهی مسابقات کشوری شوند.
مدیرعامل پردیس بافق اعلام کرد جهت شرکت در مسابقات فوتسال کشور به حمایت مسؤلین نیازمندیم .
وی در پایان گفت: از ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق خانم ايزديان و مدیرعامل محترم باشگاه آهن بی نهایت سپاسگزاریم چرا که بدون حمایتهای این بزرگواران کسب این افتخار مقدور نبود و همچنین از ریاست محترم هیأت فوتبال شهرستان بافق حجه الاسلام تفکری تقدیر و تشکر بعمل می آید.
بازیکنان تیم فوتسال پردیس بافق،
علی رضا کارگران
میلاد زمانی
روح الله فتاحی
مجتبی فتاحی
میلاد خواجه زاده
محمد برزگری
علی محمد درویشی
امیر فتوحی
عارف محمودی
سیدعباس ترابی
علیرضا جمعه بافقی
مهدی ابولیان
محمد کریمی
علیرضا فتوحی
مهدی برزگري
سید اميرحسين حکيمي
سعید رنجبر
امیرحسین تشکری
صادق رضایی
امین قدوسی
تشکیل می دهند
مدیرعامل تیم ماشاءالله خواجه زاده
مربیان تیم مصیب دهستانی و مهدی دهقانزاده
کادر تیم آقایان محمود گلشن،علیرضا ايزديان،حسین فتوحی،صادق رنجبر،سعید غنی پور و جلال خانی زاده

photo_2016-05-09_14-20-58

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده