رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
  • کد خبر : ۱۲۷۷۲
  • چاپ خبر : صادرات اولین محصول کارخانه آگلومراسیون بافق به کشور هندوستان

صادرات اولین محصول کارخانه آگلومراسیون بافق به کشور هندوستان

به گزارش آفتاب بافق؛  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از اولین بارگیری محصول کارخانه آگلومراسیون بافق تا پایان ماه جاری خبر داد و گفت: با صادرات سنگ آگلومره به کشور هند به نوعی امنیت شغلی نیروهای کارخانه آگلومراسیون برقرار می شود. محمدجواد عسکری به فعالیت بیش از 400 نفر نیرو در کارخانه آگلومراسیون اشاره و بیان […]

به گزارش آفتاب بافق؛  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از اولین بارگیری محصول کارخانه آگلومراسیون بافق تا پایان ماه جاری خبر داد و گفت: با صادرات سنگ آگلومره به کشور هند به نوعی امنیت شغلی نیروهای کارخانه آگلومراسیون برقرار می شود.

محمدجواد عسکری به فعالیت بیش از 400 نفر نیرو در کارخانه آگلومراسیون اشاره و بیان کرد: تاکنون با وجود عدم فروش سنگ آگلومره، هیچگونه تعدیل نیرویی نداشتیم و در صورتیکه این صادرات اتفاق نمی افتاد عملا 400 نیرو در این کارخانه تعدیل می شدند.

وی افزود: صادرات سنگ آگلومره از کارخانه آگلومراسیئن بافق به کشور هند یک کار غیرتجاری است که با هماهنگی شرکت سنگ آهن مرکزی و بخش خصوصی صورت می گیرد.

خاطرنشان می شود کارخانه آگلومراسیون بافق به عنوان دومین کارخانه آگلومراسیون کشور در اسفندماه سال گذشته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد./

photo_2016-06-16_16-36-41

photo_2016-06-16_16-36-51

photo_2016-06-16_16-36-55

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده