رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
  • کد خبر : ۱۲۷۸۱۵
  • چاپ خبر : آغاز نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی بافق بر آشپزخانه های مساجد و حسینیه ها در ماه محرم

آغاز نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی بافق بر آشپزخانه های مساجد و حسینیه ها در ماه محرم

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافق گفت: نظارت بهداشتی بر گوشت دام های قربانی و تضمین سلامت غذای نذری عزاداران در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از اهم اقدامات دامپزشکی در این ایام است. به گزارش آفتاب بافق؛ فرزانه سالاری رییس دامپزشکی بافق در بازدید شبانه و سرزده از آشپزخانه حسینیه ها و مساجد روستای […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافق گفت: نظارت بهداشتی بر گوشت دام های قربانی و تضمین سلامت غذای نذری عزاداران در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از اهم اقدامات دامپزشکی در این ایام است.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرزانه سالاری رییس دامپزشکی بافق در بازدید شبانه و سرزده از آشپزخانه حسینیه ها و مساجد روستای مبارکه گفت: نظارت بهداشتی بر گوشت دام های قربانی و تضمین سلامت غذای نذری عزاداران در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از اهم اقدامات دامپزشکی در این ایام است.

 این بازدید بمنظور نظارت بر سلامت گوشت دام های قربانی و با حضور اکیپی متشکل از دامپزشکی و کانون سلامت مبارکه انجام و در پایان بازدید، نکات بهداشتی لازم در رابطه با نحوه نگهداری گوشت دام های قربانی و اقدامات لازم در جهت سلامت غذای نذری به متولیان امر در هیئتهای عزاداری روستای مبارکه ارائه شد.

منبع: روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده