رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
  • کد خبر : ۱۲۸۵۵۸
  • چاپ خبر : کسب رتبه اول یادزهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی کشور توسط فرهنگی بافقی سیدجلال بهشتی زاده

کسب رتبه اول یادزهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی کشور توسط فرهنگی بافقی سیدجلال بهشتی زاده

تجربه برتر تربیتی سیدجلال بهشتی زاده بافقی موفق به کسب رتبه اول یازدهمین جشنواره برتر تربیتی کشوری از بین ۷۲۰ اثر ارسالی به دبیرخانه کشوری شد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرهنگی بافقی سیدجلال بهشتی زاده مسئول موزه فرهنگ و هنر آموزش و پرورش شهرستان، موفق به کسب رتبه اول از بین ۷۲۰ اثر کشوری  در […]

تجربه برتر تربیتی سیدجلال بهشتی زاده بافقی موفق به کسب رتبه اول یازدهمین جشنواره برتر تربیتی کشوری از بین ۷۲۰ اثر ارسالی به دبیرخانه کشوری شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرهنگی بافقی سیدجلال بهشتی زاده مسئول موزه فرهنگ و هنر آموزش و پرورش شهرستان، موفق به کسب رتبه اول از بین ۷۲۰ اثر کشوری  در یازدهمین جشنواره برتر تربیتی کشور شد.

سیدجوادمیرجعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با اعلام این خبر مسرت بخش،  طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره برتر تربیتی با هدف به اشتراک گذاری تجربه‌های زیسته و مستندسازی اندوخته‌های تربیتی فرهنگیان در راستای اهداف تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این امکان را فراهم می‌آورد تا تلاش‌ها و مجاهدت‌های تمام همکاران در اقصی نقاط کشور دیده شود و مورد استفاده و قدردانی قرار بگیرد.

کسب رتبه اول کشوری توسط “سیدجلال بهشتی زاده ” مسئول موزه فرهنگ و هنر آموزش و پرورش شهرستان در جشنواره برتر تربیتی با موضوع تاسیس و راه اندازی موزه فرهنگ و هنر آموزش و پرورش نشان از تدابیر و ابتکارات خلاقانه و سازنده در جهت بهبود و ارتقا عملکرد نظام تعلیم و تربیت دارد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به ایشان ، جامعه فرهنگیان و مردم قدردان شهرستان ، این پیروزی را تنها یکی از پیروزی‌های پرافتخار ایشان در آینده دانسته و تدوام سربلندی در فتح قله های موفقیت برای تمام فرهنگیان را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق

                 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده