رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
  • کد خبر : ۱۲۸۷۴۲
  • چاپ خبر : تقدیر از پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی بافق

تقدیر از پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی بافق

به مناسبت گرامیداشت بیست و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی از زحمات پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی بافق تقدیر به عمل آمد . به گزارش آفتاب بافق؛ برنامه اورژانس اجتماعی با سه  هدف عمده به موقع بودن، در دسترس‌بودن و تخصصی‌بودن، در اردیبهشت ۱۳۷۸ تدوین شد و در کشور اجرایی شد و استان یزد اولین استانی […]

به مناسبت گرامیداشت بیست و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی از زحمات پرسنل اورژانس اجتماعی بهزیستی بافق تقدیر به عمل آمد .

به گزارش آفتاب بافق؛ برنامه اورژانس اجتماعی با سه  هدف عمده به موقع بودن، در دسترس‌بودن و تخصصی‌بودن، در اردیبهشت ۱۳۷۸ تدوین شد و در کشور اجرایی شد و استان یزد اولین استانی بود که در هفته دولت آن سال مرکز اورژانس اجتماعی را راه اندازی کرد و از سال ۱۳۹۱ اورژانس اجتماعی بافق ،فعالیت تخصصی خود را آغاز نمود.

گروه های هدف اورژانس اجتماعی عبارتند از: خشونت دیدگان خانگی از قبیل کودک،‌ همسر ، سالمند و معلول آزار دیده ،افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده‌اند و خانواده آنان، دختران و پسران فراری از منزل، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، زوجین متقاضی طلاق و افراد در معرض بحران طلاق، کودکان خیابانی، مبتلایان به اختلال هویت جنسی در معرض آسیب از جمله دریافت کنندگان خدمات اورژانس اجتماعی هستند.

ارتباط با اورژانس اجتماعی بهزیستی بافق :

مراجعه حضوری به اورژانس اجتماعی در طول هفته و ساعات اداری ، به آدرس بافق بلوار ولیعصر (عج) .جنب مرکز توانبخشی بهزیستی

 تماس با شماره های 32437828

تماس با خط سیار ۱۲۳ (تمام طول هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز حتی ایام تعطیل )

منبع: روابط عمومی بهزیستی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده