رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
  • کد خبر : ۱۲۹۵۹۰
  • چاپ خبر : برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز خانواده شهدا و ایثارگران

برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز خانواده شهدا و ایثارگران

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید از دانش آموزان برتر و عضو خانواده های شهدا و ایثارگر شهرستان بافق با حضور مدیر آموزش و پرورش بافق و رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات آموزش و پرورش تجلیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ میرجعفری مدیر آموزش و پرورش در این همایش ضمن تبریک […]

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید از دانش آموزان برتر و عضو خانواده های شهدا و ایثارگر شهرستان بافق با حضور مدیر آموزش و پرورش بافق و رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات آموزش و پرورش تجلیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ میرجعفری مدیر آموزش و پرورش در این همایش ضمن تبریک به دانش آموزان ممتاز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : بحث آموزش و تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر را از جمله مسائل مهم فرهنگی  است .

او ادامه داد : تحصیل و کسب مدارج عالی  جزو مهمترین وظایف فرزندان شاهد و ایثارگر است  و در همین راستا آموزش و پرورش با همکاری و هماهنگی  بنیاد ، طرح های متنوعی را در سطح مدارس برای فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران  اجرا می‌کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق نیز دانش آموزان شاهد و ایثارگر را سرمایه بزرگی برای کشور دانست و اظهار داشت : توجه به مسائل فرهنگی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از اولویت‌های اصلی بنیاد  به شمار می رود و همواره مورد توجه و تاکید مسئولان عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

همنین حبیب حسن زاده آزاده دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود : مطالعه خط و مشـی زندگی شهدا و ایثارگران موجب آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شـد و شما عزیزان شاهد و ایثارگر به‌عنوان الگوی فداکاری در جامعه بایستی با پیروی از راه پدران خود افرادی ولایت مدار باشید.

در انتهای این مراسم از دانش آموزان برتر در زمینه های علمی و آموزشی عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان بافق تجلیل شد.

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده