رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
  • کد خبر : ۱۳۰۱۲
  • چاپ خبر : افزایش ظرفیت تولید 90 میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی

افزایش ظرفیت تولید 90 میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در جلسه مدیران و سرپرستان شرکت در سالن اجتماعات آموزش شرکت ، عدم تنوع محصول را یکی از معضلات سنگ آهن عنوان کرد و گفت: اگر سنگ آهن محصولات متنوع داشت جدا از کنسانتره خود به خود بسیاری از هزینه ها […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در جلسه مدیران و سرپرستان شرکت در سالن اجتماعات آموزش شرکت ، عدم تنوع محصول را یکی از معضلات سنگ آهن عنوان کرد و گفت: اگر سنگ آهن محصولات متنوع داشت جدا از کنسانتره خود به خود بسیاری از هزینه ها را پوشش می داد.
محمدجواد عسکری به افزایش ظرفیت تولید 90 میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره کرد و افزود: اکنون این شرکت بیشتر از ظرفیت خود تولید دارد و افزایش تولید در برنامه های آینده شرکت برای جلوگیری از شرایط بحران در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: اگر امروز با هر شرایطی حقوق نیروهای شرکت سنگ آهن مرکزی پرداخت می شود و هیچگونه مزایایی کم نشده، به خاطر تغییر تولید بوده است و امیدواریم ذخایر موجود به نحو احسن مدیریت شود تا با مشکلی روبرو نشویم.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی نیروی انسانی را سرمایه شرکت دانست و بیان کرد: به خاطر همکاری و سعه صدری که همه نیروها داشتند، طرح های توسعه سنگ آهن تعطیل نشد و شرکت همواره از حقوق و مزایای کارکنان خود دفاع می کند.
عسکری خواهان شفاف سازی مسائل و مشکلات موجود شرکت شد و افزود: مدیران و مسئولان قسمت های مختلف شرکت، برای حل شدن مشکلات با تیم کارشناسی، موضوعات مالی را برای نیروها مطرح و با کمک هم حل کنند تا به شرایط بحرانی برخورد نکنیم.
وی عنوان کرد: هر ساعت کاهش و توقف در کار، اثرات نامطلوبی در تولید خواهد داشت اما با کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده، حقوق نیز به روز پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به پرداخت حقوق کارکنان در بیست و پنجم هرماه اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه هشت روز از پرداخت حقوق گذشته، پیگیر وصول مطالبات شرکت هستیم.
محمدجوادعسکری خاطر نشان شد: با برنامه ریزی های انجام شده و مشکلات موجود، در شرکت سرمایه گذاری کردیم تا تولید برای مقابله با بحران های آینده افزایش یابد.
وی به برخی سخن ها مبنی بر خروج واگن های سنگ از معدن و نبود پول اشاره و بیان کرد: با این وجود استخراج سنگ، قیمت جهانی سنگ خیلی کاهش پیدا کرده و هر کشتی 700هزار تنی با قیمت 16 میلیاردتومان، قیمت همان کشتی اکنون 5 میلیاردتومان شده است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: برای هرکس که بخواهد در بافق سرمایه گذاری کند فرش قرمز پهن و برای انجام کارهای جوار معدنی به وی کمک می کنیم.

 

`

3

2

6

4

5

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده