رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
  • کد خبر : ۱۳۳۴۷
  • چاپ خبر : گردهمایی عفاف و حجاب بانوان بافقی

گردهمایی عفاف و حجاب بانوان بافقی

به گزارش آفتاب بافق و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا بسیج بافق از گردهمایی عفاف وحجاب بانوان بافقی خبر داد و گفت: این گردهمایی بیست و یکم تیرماه در میدان امام زاده عبدالله برگزار می شود. معصومه خدامی افزود: از اهدف اصلی برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب بانوان بافقی، حمایت […]

به گزارش آفتاب بافق و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا بسیج بافق از گردهمایی عفاف وحجاب بانوان بافقی خبر داد و گفت: این گردهمایی بیست و یکم تیرماه در میدان امام زاده عبدالله برگزار می شود.

معصومه خدامی افزود: از اهدف اصلی برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب بانوان بافقی، حمایت از حقوق شهروندی و تاکید بر ضرورت توجه به امنیت و آرامش زنان در جامعه است.

وی تصریح کرد: ایجاد خودباوری، توجه به تولید ملی و البسه عفیف، تجلیل از منزلت زن با الگوی اسلامی و توجه به عفاف و حجاب به عنوان میراث انبیاء الهی از دیگر اهداف این گردهمایی است .

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا بسیج بافق بیان کرد: بانوان بافقی با حضور در این گردهمایی، گام بزرگی در عرصه فرهنگی بردارند.

خاطرنشان می شود 21 تیرماه، سالروز قیام مردم مشهد در سال 1314 علیه کشف حجاب رضا خان، روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است و هفته عفاف و حجاب نیز از 18تیرماه آغاز می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده