رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر : ۱۳۴۲۳
  • چاپ خبر : گرمای هوا مانع حضور باشکوه بافقی ها  در راهپیمایی روز قدس نشد + تصاویر

گرمای هوا مانع حضور باشکوه بافقی ها در راهپیمایی روز قدس نشد + تصاویر

به گزارش آفتاب بافق: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم مومن و وفادار به ارزش های اسلامی و آرمان های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی از محل بسیج  به سمت مسجد جامع شهر بافق آغاز و فریادهای «مرگ بر آمریکا»،  «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ […]

به گزارش آفتاب بافق: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم مومن و وفادار به ارزش های اسلامی و آرمان های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی از محل بسیج  به سمت مسجد جامع شهر بافق آغاز و فریادهای «مرگ بر آمریکا»،  «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» در آسمان این شهرستان طنین انداز شد.

مردم روزه دار شهرستان بافق با حضور باشکوه و حماسی خود در آفتاب سوزان این شهر بار دیگر بر عهد خود با امام راحل پایبند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و قدس شریف تجدید بیعت کردند.

مردم روزه دار و مومن بافق به صحنه آمدند و با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسرائیل» ، «نصرمن الله و فتح قریب» ، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» ، جنایات رژیم صهیو نیستی در خاور میانه و کشتن مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین را محکوم کردند.

امروز حضور مردم در خیابان های شهرستان بافق  برای خلق این حماسه ملی نشان از اهمیت روز قدس بود و مردم ولایتمدار نیز انزجار خود را از اسرائیل مثل سایر مسلمانان جهان به جهانیان نشان دادند.

در این راهپیمایی، اقشار مختلف مردم، زن، مرد، بزرگ، کوچک، پیر، جوان ، دانشجو، دانش آموز، معلم و کارمند، کشاورز، بازاری و … شرکت کرده و همه یک صدا حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل و آل سعود اعلام کردند.

47

45

42

41

39

32

33

34

35

36

49

37

38

48

43

30

29

17

18

19

20

21

22

23

25

26

27

5 1

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده