رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
  • کد خبر : ۱۳۵۳۸
  • چاپ خبر : “محفل انس با قرآن”برگزار شد

“محفل انس با قرآن”برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، شب گذشته با حضور مسئولان و روحانیون و جمعی از بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مراسم شبی با قرآن در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد.  پس از خیر مقدم جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) قاریان شهرستان به قرائت قرآن […]

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، شب گذشته با حضور مسئولان و روحانیون و جمعی از بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مراسم شبی با قرآن در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد.

 پس از خیر مقدم جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) قاریان شهرستان به قرائت قرآن پرداختند . در ادامه محفل انس با قرآن کریم در دو بخش ادامه پیدا کرد بخش اول قرائت قرآن با نوای دلنشین حاج حسین دستجردی قاری ممتاز کشوری و بخش دوم  قاری حجت الاسلام عسکریان از حافظین قرآن که  حافظ کل قرآن کریم بود به قرائت پرداخت.

اجرای تواشیح توسط گروه بین اللملی “بینات” از دیگر برنامه های مراسم بود.پایان بخش برنامه محفل شبی با قرآن تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره قاری بین االمل حاج حسن دانش که در حادثه منا به شهادت رسید که از طرف پایگاه نبی اکرم(ص)  قاب مزین به “وان یکاد” تقدیم برادر شهید شد.

لازم بذکر است در پایان مراسم به ممتازین  دارالقرآن پایگاه نبی اکرم(ص)  ، قاریان و گروه تواشیح از طرف پایگاه نبی اکرم(ص) جوایزی با حضور مسئولان اهدا شد.

110

18

11

19

16

15

14

13

12

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده