رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
  • کد خبر : ۱۳۸۸۰
  • چاپ خبر : برای افتخار آفرینی فرزندم در مسابقات المپیاد جهانی ریاضی در کشور مالزی دعا کنید

برای افتخار آفرینی فرزندم در مسابقات المپیاد جهانی ریاضی در کشور مالزی دعا کنید

به گزارش آفتاب بافق؛ خبرنگار ما  شب گذشته با  حضور در ایستگاه راه آهن قبل از حرکت دانش آموز مریم دهقانزاده به تهران جهت شرکت در کلاسهای فشرده قبل از المپیاد  با وی گفتگو کرد. مریم گفت:  دانش آموز پایه هشتم و برگزیده المپیاد ریاضی دانش پژوهان هستم ، که پس گذران یکدوره کلاس فشرده […]

photo_2016-07-10_11-20-07

به گزارش آفتاب بافق؛ خبرنگار ما  شب گذشته با  حضور در ایستگاه راه آهن قبل از حرکت دانش آموز مریم دهقانزاده به تهران جهت شرکت در کلاسهای فشرده قبل از المپیاد  با وی گفتگو کرد.

مریم گفت:  دانش آموز پایه هشتم و برگزیده المپیاد ریاضی دانش پژوهان هستم ، که پس گذران یکدوره کلاس فشرده در تهران  به مسابقات جهانی WMI کوالالامپور مالزی اعزام خواهم شد.
محمد رضا دهقانزاده ولی این دانش آموز اظهار داشت: مسابقات المپیاد ریاضی هر ساله در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.در مرحله اول این المپیاد ریاضی پایه ششم بیش از 500 نفر از سراسر کشور حضور داشتند که از این تعداد حدود 15 نفر برای شرکت در مسابقات المپیاد جهانی عازم مالزی می شوند.

وی گفت: مریم اولین فرد در شهرستان بافق که پس از گذراندن چندین مرحله آزمونهای سخت دربین نخبگان کشور با هوش و استعداد خدادادی و تلاش و پشتکار سخت و با یک برنامه ریزی خوب موفق شد جزء منتخبین برتر کشور برای اعزام به مسابقات المپیاد جهانی ریاضی درکشور مالزی انتخاب شود.

دهقانزاده در پایان اظهار داشت.: این موفقیت را به مردم  بافق تبریک عرص می نماییم و امیدوارم با دعای خیر آنها دخترم بتواند برای کشور عزیزمان ایرا ن افتخار آفرینی کسب کند. جا دارد کسانی که تاکنون مریم را یاری کرده اند کمال  تقدیر و تشکر را دارم.

لازم بذکر است مسابقات  بیست و ششم تیرماه سال جاری در مالزی برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده