رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر : ۱۳۹۵۴
  • چاپ خبر : دریافت خدمات درمانی بیمه‌ شدگان تأمین اجتماعی با ارائه کد ملی

دریافت خدمات درمانی بیمه‌ شدگان تأمین اجتماعی با ارائه کد ملی

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از مرداد ماه در تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی ارائه دفترچه‌های بیمه حذف می‌شود و بیمه‌ شدگان با ارائه کد ملی خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.   سیدتقی نوربخش افزود: دفترچه‌های جدید تأمین اجتماعی برای ارائه به مراکز درمانی غیر ملکی تأمین اجتماعی صادر می‌شود و دارای […]

 

images541

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از مرداد ماه در تمام مراکز درمانی تأمین اجتماعی ارائه دفترچه‌های بیمه حذف می‌شود و بیمه‌ شدگان با ارائه کد ملی خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.

 

سیدتقی نوربخش افزود: دفترچه‌های جدید تأمین اجتماعی برای ارائه به مراکز درمانی غیر ملکی تأمین اجتماعی صادر می‌شود و دارای پیام‌های بهداشتی است و دیگر نوع بیماری در دفترچه‌های درمانی به دلیل اینکه یک مورد شخصی است درج نمی‌شود.

 

وی با اشاره به طرح پایلوت حذف دفترچه‌های درمانی در استان یزد عنوان کرد: این طرح در استان یزد اجرایی شده است و بیماران خاص و سرطانی با مراجعه به مراکز درمانی و اعلام شماره ملی خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: اصل حذف دفترچه‌های درمانی برای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان است  از سوی دیگر نیز سیم‌کارت‌های هوشمند درمان تهیه شده که اطلاعات بیمار در آن سیم‌کارت برای استفاده بیماران از خدمات درمانی لازم درج شده است .

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده