رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
  • کد خبر : ۱۴۱۳۶
  • چاپ خبر : حضور 219 دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بافق در کنکور سال جاری

حضور 219 دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بافق در کنکور سال جاری

    رییس اداره آموزش پرورش شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، با اشاره به حضور 401 داوطلب این شهرستان در کنکور سراسری سال 95 گفت: از این تعداد داوطلب شرکت کننده در کنکور، 219 نفر از آن ها دانش آموزان محصل در مقطع پیش دانشگاهی در سال جاری و مابقی داوطلبان، دانش آموزان […]

 

photo_2016-07-14_13-29-29

 

رییس اداره آموزش پرورش شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، با اشاره به حضور 401 داوطلب این شهرستان در کنکور سراسری سال 95 گفت: از این تعداد داوطلب شرکت کننده در کنکور، 219 نفر از آن ها دانش آموزان محصل در مقطع پیش دانشگاهی در سال جاری و مابقی داوطلبان، دانش آموزان فازغ التحصیل از سال های قبل هستند.

 

علی اصغر رنجبر با بیان اینکه آزمون تمام گروه های کنکور 95 شهرستان بافق در حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور برگزار می شود، افزود: دانشگاه پیام نور با بیش از 30 عامل اجرایی و همکاری اداره آموزش پرورش بافق، این آزمون را برگزار می کند.

 

وی بیان کرد: در نوبت صبح این کنکور، طی چند مرحله به همراه عوامل اجرایی از حوزه برگزاری بافق بازدید شد و تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

 

رییس اداره آموزش پرورش شهرستان بافق گفت: اقدامات لازم به منظور بازدید خانواده داوطلبان از محل آزمون در نظر گرفته شده است تا از نزدیک شاهد روند برگزاری کنکور باشند.

 

انتهای پیام/ م .برزگری

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده