رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
  • کد خبر : ۱۴۳۰۵
  • چاپ خبر : تشکیل دهمین جلسه گزارش کارگروه پیگیری مطالبات مردم بافق

تشکیل دهمین جلسه گزارش کارگروه پیگیری مطالبات مردم بافق

  به گزارش آفتاب بافق؛دبیر کارگروه پیگیری مطالبات مردم شهرستان بافق در دهمین جلسه ارائه گزارش این کارگروه، با اشاره به سی و هفتمین جلسه کارگروه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: با بررسی و مرور بر مصوبات جلسه قبل، موارد ذیل در این جلسه مطرح و تصویب شد؛   نماینده مجلس شورای […]

DO3P0899

 

به گزارش آفتاب بافق؛دبیر کارگروه پیگیری مطالبات مردم شهرستان بافق در دهمین جلسه ارائه گزارش این کارگروه، با اشاره به سی و هفتمین جلسه کارگروه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: با بررسی و مرور بر مصوبات جلسه قبل، موارد ذیل در این جلسه مطرح و تصویب شد؛

 

نماینده مجلس شورای اسلامی جهت درخواست وقت ملاقات با معاون اول رییس جمهوری، سازمان خصوصی سازی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به منظور ارائه پیشنهادات در زمینه نحوه واگذاری سهام در شهرستان بافق، پیگیری خواهد کرد.

 

درخواست های شهرستان درخصوص الحاقیه متمم قرارداد واگذاری 71.5 درصد، توسط استاندار به سازمان خصوصی سازی ابلاغ می شود.

 

فرماندار بافق با اعلام اختصاص اعتبار 30 میلیارد تومان به جاده بافق-یزد به دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، از ارائه برآوردها و نقشه های ادامه طرح بیمارستان(فاز دوم) این شهرستان از جانب دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد تا پایان ماه جاری به پیمانکار پروژه، خبر داد.

 

مجتمع فلات مرکزی بافق نسبت به ارائه تولید، فروش و درآمد خود به فرمانداری این شهرستان اقدام و 2 درصد سهم مربوطه را به حساب عمران و آبادانی بافق واریز خواهد کرد.

 

پل سازی جاده بافق-چاگز-چادرملو تا سه ماه آینده توسط مجتمع فلات مرکزی انجام و در صورت تأمین مالی، زیرسازی و آسفالت نیز با احتساب زمان حدود 12 الی 14 ماه انجام می شود.

 

مدیرعامل مجتمع فلات مرکزی درخصوص امضاء قرارداد فولاد اسفنجی باتوجه به مشکلات پیش آمده، این موضوع را پیگیری و تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری به امضا می رساند تا کار عملیاتی آن شروع شود.

 

طی مکاتبه ای با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، درخواست جلسه جهت تأمین خوراک مجموعه سنگ آهن و مجتمع های فولاد در شهرستان از آنومالی منطقه، انجام می شود.

 

باتوجه به قول همکاری استاندار درخصوص موضوع 2 درصد سهم عمران و آبادانی که به گفته وی دارای حکم حکومتی بوده و فراتر از قانون است، کلیه معادن مکلف به پرداخت 2 درصد هستند .

 

پرداخت سهم یک درصد آلایندگی به شهر توسط شرکت سنگ آهن مرکزی پیگیری و اقدام شود.

 

مهندس شفیع نیز با ارائه گزارش از روند اجرایی پروژه جوار معدنی گندله سه چاهون، میزان پیشرفت آن را نسبت به قبل 27.47 درصد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

عکس؛ محمود تقی زاده

 

DO3P0910

DO3P0903  DO3P0871 DO3P0881  DO3P0959 DO3P0946DO3P0873

DO3P0908

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده