رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
  • کد خبر : ۱۴۸۰
  • چاپ خبر : ديدار پرسنل نيروي انتظامي بافق با فرماندار شهرستان

ديدار پرسنل نيروي انتظامي بافق با فرماندار شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با هفته ناجا فرمانده و پرسنل نيروي انتظامي بافق با فرماندار اين شهرستان ديدار کردند. فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي و عيد سعيد غدير خم از نيروي انتظامي به عنوان نيروي خط مقدم در نظم و امنيت جامعه ياد کرد و اظهار […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با هفته ناجا فرمانده و پرسنل نيروي انتظامي بافق با فرماندار اين شهرستان ديدار کردند.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي و عيد سعيد غدير خم از نيروي انتظامي به عنوان نيروي خط مقدم در نظم و امنيت جامعه ياد کرد و اظهار داشت : تامين امنيت جاني و رواني شهروندان وظيفه بسيار خطير و سنگيني است كه بر عهده نيروي انتظامي قرار داده شده است.

"سيد مهدي طلائي مقدم" با اشاره به جريانات اخير شهرستان، افزود: آرامش و امنيت امروز مردم شهرستان نتيجه زحمات و تلاش‌هاي شبانه‌روزي يكايك پرسنل انتظامي است و من از زحمات و خدمات اين عزيزان تقدير و تشکر مي کنم.

وی نيروي انتظامي را نیرویی مقتدر و با صلابت ارزیابی کرد و تصريح کرد: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد و از سرمایه بزرگ اعتماد مردم برخوردار است.

New2906 New3023 New3025 New3026

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده