رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر : ۱۵۰۵
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از حوزه عليمه خواهران الزهرا

بازديد فرماندار بافق از حوزه عليمه خواهران الزهرا

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق،  "سيدمهدي طلايي مقدم" به همراه معاون خود ضمن ديدار و نشست با مدير و طلاب اين حوزه با اشاره به نقش و جايگاه بانوان در ارتقاء معنوي جامعه اظهار داشت : نقش کليدي حوزه هاي علميه خواهران در اصلاح و ارتقاي مسائل فرهنگي و اجتماعي جامعه بخوبي مشهود مي باشد. […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق،  "سيدمهدي طلايي مقدم" به همراه معاون خود ضمن ديدار و نشست با مدير و طلاب اين حوزه با اشاره به نقش و جايگاه بانوان در ارتقاء معنوي جامعه اظهار داشت : نقش کليدي حوزه هاي علميه خواهران در اصلاح و ارتقاي مسائل فرهنگي و اجتماعي جامعه بخوبي مشهود مي باشد.

طلايي مقدم تصريح کرد : زنان و بانوان از اركان اساسي جوامع بشري اند و عالي ترين نقش سازنده را با عناوين همسر و مادر در دوران زندگي انساني دارا مي باشند و بدين خاطر است كه اگر بانوان در جامعه اي سالم و با كمال و عفت باشند و از انحرافات بدور باشند ،‌آن جامعه در كمال سلامت اخلاقي و سعادت انساني خواهد بود.

وي با اشاره به اينکه نيمي از جمعيت کشور را زنان تشکيل مي دهند گفت: بانوان در مديريت خانواده نقش بسزايي در پرورش و توسعه فرهنگ و تربيت فرزندان دارند.

فرماندار بافق ابراز اميدواري کرد: اميدوارم حوزه علميه خواهران شهرستان بافق با مديريت كارآمد ، بتواند منشاء تحولات و بركات فراواني در اين شهرستان و بويژه در ارتباط با مسائل بانوان شود.

وي ضمن ابراز رضايت از عملکرد بانوان طلبه در حوزه هاي علمي ، ورزشي و پژوهشي خاطر نشان کرد: بهترين عيدي که بنده پس از عيد غدير دريافت کردم ، شنيدن افتخارات بانوان طلبه حوزه الزهرا بافق است و اين جاي بسي افتخار و خوشحالي است.

در ادامه فرماندار بافق گزارشي از فعاليتهاي و پيگيري هاي صورت گرفته در توسعه شهرستان از جمله بزرگراه ، فاضلاب شهري ، گاز رساني ، توسعه صنايع جوار معدني و ريلي و بهداشت و درمان ارائه کرد.

در ابتداي اين بازديد مدير حوزه عليمه خواهران شهرستان بافق ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه گفت : ساختمان حوزه علمیه الزهرا بافق در زمینی به مساحت 3200 متر با زیربنای 2150 متر مربع در سه طبقه با اعتباري بالغ بر 11 ميليارد ريال سال گذشته به بهره برداري رسيد.

مريم دست افشان افزود: 13 کلاس درس، هفت اتاق اداری، نماز خانه، کتابخانه ، مهمانسرا، اتاق جلسات و سالن اجتماعات از مجموعه واحد هایی است که در این ساختمان پیش بینی ، ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وي تعداد طلاب خواهر مشغول به تحصيل در اين حوزه را 157 نفر عنوان کرد و گفت: شرط ورود و تحصيل در حوزه علميه داشتن مدرک کارشناسي است که پس از دريافت مدرک سطح 2 فارغ التحصيل يا براي کسب درجات بالاتر مي توانند اقدام کنند.

دست افشان به افتخارات حوزه علميه الزهرا بافق اشاره کرد و افزود : در چند سال اخیر طلاب اين حوزه موفقیت هایی از جمله: جشنواره علامه حلی ، طلبه برتر در بین طلاب استان ، انتخاب دو مورد از پایان نامه اساتید جهت تهیه کتاب ، کسب مقام کشوری در رشته های ورزشی از جمله تیراندازی و … کسب نموده اند .

در پايان فرماندار و هيات همراه از مجموعه حوزه بازديد و براي رفع مشکلات و درخواستهاي حوزه ، تشکيل جلسه هيات امناء حوزه علميه خواهران بافق را خواستار شد.

New3354 New3362 New3367 New3370 New3392 New3395

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده