رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
  • کد خبر : ۱۵۱۲۵
  • چاپ خبر : بهره مندی بالغ بر 1600 مددجو از خدمات کمیته امداد بافق

بهره مندی بالغ بر 1600 مددجو از خدمات کمیته امداد بافق

  رییس کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: هم اکنون تعداد یک هزار و 651 نفر در قالب یک هزار و 100 خانوار تحت حمایت این نهاد در بافق قرار دارند.   حسین افضلی به کمک های بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بافق در […]

54654

 

رییس کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق اظهار کرد: هم اکنون تعداد یک هزار و 651 نفر در قالب یک هزار و 100 خانوار تحت حمایت این نهاد در بافق قرار دارند.

 

حسین افضلی به کمک های بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بافق در سه ماهه ابتدای سال جاری اشاره و بیان کرد: خدمات در سرفصل های مختلفی از جمله مستمری به مبلغ 925 میلیون ریال، جهیزیه 40 میلیون ریال، درمان و بیمه تأمین اجتماعی 530 میلیون ریال، مسکن یک میلیارد و 390 میلیون ریال، امور فرهنگی 75 میلیون ریال و هزینه های موردی به مبلغ 402 میلیون ریال پرداخت شده است.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر ارائه کمک های بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بافق، تسهیلات اشتغال و خودکفایی به 21 خانوار و وام قرض الحسنه کارگشایی به 4500 نفر نیز پرداخت شد.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده