رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
  • کد خبر : ۱۵۴۶۴
  • چاپ خبر : بزرگترین خطر، کاشتن بذر کینه، یأس و تهمت در رسانه است

بزرگترین خطر، کاشتن بذر کینه، یأس و تهمت در رسانه است

  به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی-ایران طی پیامی “روز خبرنگار” را به اصحاب رسانه و بویژه خبرنگاران بافقی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:   بسمه تعالی جامعه ایران اسلامی امروز، به ارتباط، گفتگو، اعتدال و امید احتیاج مبرم دارد و منافع ملی کشور ایجاب […]

photo_2016-08-07_14-51-20

 

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی-ایران طی پیامی “روز خبرنگار” را به اصحاب رسانه و بویژه خبرنگاران بافقی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

جامعه ایران اسلامی امروز، به ارتباط، گفتگو، اعتدال و امید احتیاج مبرم دارد و منافع ملی کشور ایجاب می کند که رسانه ها در این مسیر گام بردارند.

 

بزرگترین خطر در حال حاضر، کاشتن بذر کینه، یاس و تهمت در رسانه است چرا که پایه های وحدت کلمه و وحدت ملی را متزلزل می سازد. از طرفی، غیبت رسانه ها در سطوح ارتباطی، مدیریتی و تصمیم گیریهای مهم یک جامعه، می تواند زمینه ظهور و بروز فساد را فراهم سازد.

 

بر هیچ کس پوشیده نیست که افکار عمومی، میدان اصلی قدرت است. رسانه، باید محلی باشد برای گفتگو و گفتمان، نه میدانی برای جنگ های روانی، تهمت ها و منافع حزبی و باندبازی های سیاسی. یک رسانه موفق، رسانه ای است که به سمت تخصص در ارتباطات سالم، صادق و شفاف حرکت کند و با پای بندی به تعهد خود به آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه، خود نیز در جهت حفظ منافع ملی و ارکان نظام گام برداشته و در خدمت تولید باشد.

 

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهیدصارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران سالم، صادق و تلاشگر عرصه ارتباطات، خصوصا خبرنگاران ساعی بافق، تبریک گفته، ضمن آرزوی توفیق روزافزون در عرصه های مختلف برای این قشر تاثیرگذار ـ که شغلشان شبانه روزی است ـ  از آنها می خواهم علاوه بر رعایت اصول اخلاق حرفه ای در رسانه، در کنار آگاهی بخشی به افکار عمومی، روز بروز و لحظه به لحظه از آموختن غافل نشوند و به دانش و اطلاعات تخصصی خود در زمینه رسانه و ارتباطات اهتمام ورزند چرا که تنها آگاهان، در آگاهی بخشی به افکار عمومی، موفق اند.

 

 

 

منبع خبر؛اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده