رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
  • کد خبر : ۱۵۵۷۳
  • چاپ خبر : دیدار مسئولان دانشگاه آزاد بافق با امام جمعه این شهرستان

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد بافق با امام جمعه این شهرستان

  به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سلیمانی در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، پیشرفت های این دانشگاه را چشم گیر توصیف کرد و گفت: توکل به خدا و تلاش زیاد خدمتگزاران، عامل رشد و ارتقای این دانشگاه بوده است.   امام جمعه بافق دانشگاه آزاد اسلامی را یک پشتوانه قوی جهت آموزش […]

photo_2016-08-09_13-24-49

 

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سلیمانی در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، پیشرفت های این دانشگاه را چشم گیر توصیف کرد و گفت: توکل به خدا و تلاش زیاد خدمتگزاران، عامل رشد و ارتقای این دانشگاه بوده است.

 

امام جمعه بافق دانشگاه آزاد اسلامی را یک پشتوانه قوی جهت آموزش عالی کشور دانست و افزود: این فضای آموزشی موجب گسترش دامنه علم در اکثر نقاط کشور شده است و فارغ التحصیلی بیش از 7000 دانشجوی بومی و غیربومی در دانشگاه بافق، نشانه خوبی از گسترش فعالیت های  فرهنگی و علمی در زمان انقلاب اسلامی محسوب می شود.

 

در این دیدار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق نیز با قدردانی از مساعدت های امام جمعه این شهرستان نسبت به واحد بافق، گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مالی و برخی مسائل و مشکلات دانشگاهف ارائه داد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده