رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
  • کد خبر : ۱۶۱۳۶
  • چاپ خبر : با وفاق و همدلی همراه دولت باشیم/ طلایی مقدم موفق ترین فرماندار بافق از آغاز انقلاب تاکنون

با وفاق و همدلی همراه دولت باشیم/ طلایی مقدم موفق ترین فرماندار بافق از آغاز انقلاب تاکنون

  به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در دیدار با مسئولان این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: در سال های قبل از انقلاب، امکانات و پیشرفت در جامعه کم بود اما از زمان انقلاب در کشور، تحولات عظیمی در این سی و هشت سال رخ […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛امام جمعه بافق در دیدار با مسئولان این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: در سال های قبل از انقلاب، امکانات و پیشرفت در جامعه کم بود اما از زمان انقلاب در کشور، تحولات عظیمی در این سی و هشت سال رخ داده و همواره امنیت برقرار بوده است.

 

وی افزود: ایران با وجود مرزهای آبی و زمینی مشترک با کشورهای همسایه، همچنان محکم و مقتدر ایستاده و در منطقه از جایگاه خوبی برخوردار می باشد.

 

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی با توصیف فعالیت های دولت کنونی، بیان کرد: باتوجه به تحریم های اقتصادی، دولت در تمام عرصه ها با اقتدار عمل کرده و در زمینه های مسکن، بهداشت و آموزش عالی پیشرفت چشمگیری داشته است.

 

امام جمعه بافق تصریح کرد: اکنون که با رأی خود این دولت را انتخاب کرده ایم، با وفاق، همدلی و اعتماد همراه دولت باشیم.

 

وی از طلایی مقدم بعنوان موفق ترین فرماندار شهرستان بافق از اول انقلاب تاکنون یاد کرد و گفت: مسئولان شهرستان همواره فعالیت خوبی داشته اند که فرماندار نیز در رأس شهر، تلاش های فراجناحی زیادی انجام داده است.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

 

عکس؛ محمود تقی زاده

DO3P7685

DO3P7688 DO3P7704  DO3P7693

DO3P7703

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده