رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
  • کد خبر : ۱۶۳۱۲
  • چاپ خبر : تجلیل از پزشکان جمعیت هلال احمرشهرستان بافق

تجلیل از پزشکان جمعیت هلال احمرشهرستان بافق

به گزارش آفتاب بافق،بمناسبت روز پزشک و بزرگداشت سالروز حکیم بوعلی سینا روز گذشته از تلاش امدادگران پزشک جمعیت هلال احمر بافق  تجلیل شد.   جعفر حسن‌پور در گفتگوی کوتاه اظهار داشت: این مراسم که به مناسبت اول شهریورماه روز پزشک و بزرگداشت مقام ابوعلی‌سینا بایست انجام می شد که بنابر دلایلی  به روز گذشته […]

به گزارش آفتاب بافق،بمناسبت روز پزشک و بزرگداشت سالروز حکیم بوعلی سینا روز گذشته از تلاش امدادگران پزشک جمعیت هلال احمر بافق  تجلیل شد.

 

جعفر حسن‌پور در گفتگوی کوتاه اظهار داشت: این مراسم که به مناسبت اول شهریورماه روز پزشک و بزرگداشت مقام ابوعلی‌سینا بایست انجام می شد که بنابر دلایلی  به روز گذشته موکول شد.  

 

وی  با اشاره به اهمیت جایگاه پزشکان در عملیات امدادرسانی، از حضور پزشکان در تیم‌های امدادی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بافق گفت: حضور پزشکان به عنوان متخصصان امر امدادرسانی در تیم های امداد و نجات، قطعا کیفیت عملیات را ارتقا می‌بخشد و شانس نجات حادثه‌دیدگان را بالا می‌برد.

 

حسن‌پور با بیان اینکه حضور پزشکان در تیم‌های امداد و نجات شهرستان، مایه خرسندی جمعیت هلال احمر بافق است، بر ضرورت همکاری همه اقشار جامعه با جمعیت هلال احمر برای استفاده از تخصص‌های گوناگون در عملیات مختلف تاکید کرد.

photo_2016-08-26_21-15-19

photo_2016-08-26_21-15-32

photo_2016-08-26_21-15-35

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده